Lepšie to už nebude

Leto sa nezadržateľne blíži. Je to vidieť podľa toho, že nemeckí muži nosia kraťasy obtiahnuté asi ako pančuchy a proklate krátke, ktoré sedia proklate nízko a aj mogadišo man sa vedľa nich cíti obézny. Nezabudneme sa nejaké mega trendy espadrilos so slanou na podrážke či ako sa tou nadáva. Na Slovensko sa tieto topánky dostanú asi o tri roky, keď ich začnú vypredávať v Pandorfe alebo ako hot akciu v Tescu.

Ja trávim večery aktíve, ako sa na ženu v tridsiatke bez záväzkov patrí. Varím a pozerám seriály. To prvé mi nejde, teraz som uvarila puding, ktorý vyzerá ako hovnová polievka. Ale lepšie ako drótom do oka. Kamarátka mi poradila, že mám zavrieť oči a predstaviť si, že je to creme brulee. Vypekám a varím, aby som si môjho chlapa vykŕmila a nijaká iná ho nechcela. Lebo nechcem aby opustil on mňa, ale keď už tak ja jeho a najlpešie preto, lebo urobil nejakú kokotinu a nie preto, že mi iba lezie na nervy. Dnes som vyhrala listky na metal koncert a nejdem. Chápete? Ja mám niečo zadara a som hnilá ísť? Dosiahla som nový level a mám pocit, že zhnijem zaživa.

Konečne som išla sama von v sobotu a bolo to viac než tragické. Mladí ľudia mi ponúkali miesto na sedenie v krčme a neflirtoval so mnou ani barman. Lepšie to už nebude

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Lepšie to už nebude

  1. Nina says:

    Ty vole, z toho ide taka depka a stuchlina, ze mam chut ist ta prefackat a prebrat k zivotu. Kedysi si pisala s nadsenim a vtipom, teraz znies, ako keby si sa uplne opustila. Dost zle! Rob volaco, lebo same od seba to lepsie fakt nebude, ale horsie to byt moze.
    Namiesto vecerneho serialu si sprav sebareflexne cvicenie o vlastnom zivote (jedno asi stacit nebude) a zacni makat na vlastnom stasti, lebo roky bezia!

  2. Black Widow says:

    Kalit kalit kalit, chlapa nechat doma a kalit kalit kalit!:)

  3. deadline says:

    ja umrem 😀
    ja tiez varim a upratujem a perem a zehlim, lebo chlapi vsetko vsade nechavaju a ja mam kompulzivno-obsesivnu poruchu. Ale dneska som sa udrzala a neumyjem riad, lebo on cely den lezi doma a nic nerobi (v pondelok, no uznaj!)
    inak – vy mate leto??? to co ma byt? my mame obdobie dazdov a ja sa radujem zo svojich dazdovych gati a nepremokavej bundy…co to trepem, ide ma porantat od jedu a som nasrata ked sa pozrem von oknom a v duchu vriem tak ze by to malo sposobit globalne oteplenie!
    inak preco nesexujes radsej namiesto varenia? btw a on von nechodi?

Leave a Reply

