Nuda

Dúfam, že sa plácate vo svojich smutných životoch. Prichádza jeseň, listy, moje prsia (mladšia už nebudem – ale ako sa hovorí, žena je stará keď má prsia na brucho, brucho na piči a piču na kolenách) a kritéria na vzťah klesajú stále nižšie. Keďže vo voľnom čase nie je treba tráviť čas spolu, pretože by sme si na seba zvykli, preto som si pozrela 2 Broke Girls – mimochodom veľmi vtipný seriál.

Klasický kolotoč pičovania na prácu, život a vzťah prináša ten krásny pocit rutiny, kde viete, že všetko je tak, ako to poznáte. Viem, že nedostanem kvety, ani keď o ne požiadam. A že nedostanem ten darček, ktorý chcem, aj keď mu ho ukážem. Asi nikdy nedostanem pekné veci, tak si aspoň vyberiem pekného chlapa. Možno nového. Alebo paralelného. Aj keď je veľmi atraktívne, keď vstane a u nás nastane “the walking dead” a on chodí po byte ako zombie v trenkách spustených na pol žrde. Ale na to som zvyknutá, pokiaĺ nie je blato na ihrisku(ak viete, čo tým myslím), tak je to v pohode. Mala som exfreundov, ktorí mali zarastené zadky ako opice, takže toto je úplne v norme.
Pre niekoho sú darčeky drahé veci, ktoré si ten druhý želá, pre iného sú to ukradnuté kvety z verejného trávniku. Ešte som sa stále nenaučila tieto darčeky prijímať s dostatočným fakovým nadšením.
Keď má dovolenku, tak hnije doma a je to malý štátny sviatok, keď operie a nezmieša farby. Keď pozbiera svoje trenky rozhádzané na zemi, utriem si slzu.
Začínam uvažovať, aké by to bolo sa rozisť, lebo sa nudím a to najvzrušujúcejšie, čo sa mi prihodí, je, že kúpim zlacnený jogurt po záruke, zjem ho a čakám kým sa neposeriem. Mimochodom, našli sme v našej záhrade trávu. Nie tú trávnikovú, ale tú veselú. Niekto ju tam zasadil (alebo ju tam vysral vták, ktorého chová doma nejaký dealer) a čakáme, kedy si ju príde vyfajčiť.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Nuda

  1. deadline says:

    zemrem 😀 paci sa mi ten lakonicky styl. inak vitam v klube, lebo my mame to iste. Teda on nechodi v spustenych trenkach, on sa produciruje nahy (aj so zrdou, haha) a blato na ihrisku nastastie nevedie (kks, ale skoro som sa od smiechu zadrhla). ale picovanie na pracu a podobne, to mame tiez a akosi si hovorim ze by to malo byt inak, ale ked neviem.
    a ja by som chcela kvety ukradnute z travnika, ale ked nejake chcem, musim si ist kupit, takze tak.

    • ja si tiez kupujem sama a cakam, ze bude ziarlit.ale on si ich ani nevsimne

      • deadline says:

        :DDD moj si ich vsimne a este aj poznamena ze “oo, ty mas Rada kvety” ale netrkne ho 😀 podla mna by som mu to musela vyslovene povedat a dat si ziadanku ale to potom neni ono. minule mi akurat vysvetloval ze on neni Romantik. tak naco sa stresovat, radsej si kupim sama 😀

  2. Bestie says:

    :D:D dealerův pták:D rutina je hezká na jednu stranu ale na druhou. . .:/

  3. Dee says:

    2 Broke Girls je popici serial!!!! Ja dychtivo ocakavam 4.seriu a hlavne dufam ze daka bude ale mala by byt! 🙂 inak nekukavas to nahodou v nemcine? Som si dala predsavzatie uz pred rokom ze budem daco v nemcine kukat aby som chytila slang ale eh..
    Neeee rutina je strasna :/// On alebo ty este nechcete bejby? To by
    ste sa teda nenudili :O
    Trava na zahrade je podla mna celkom vzrusujuca ^^

  4. Rose Tascher says:

    Tak nějak až příliš vulgárně píšeš a to se mi moc nelíbí.. Pravdou je, že kdyby jsi to pojala trochu jinak, mohl to být velmi čtivý článek 😉

  5. Nina says:

    Ahoj, vcera som nejakou nahodou nasla tvoj blog a cely som ho precitala – diky diky diky, velmi ma to pobavilo aj priviedlo k zamysleniu. Neviem, co teraz porabas, ale mohla by si zase zacat pisat. Mas fakt dar a zeriem ta. 🙂 Zelam vsetko dobre!

Leave a Reply

