Ideme na festival makať zadara

Asi highlight mesiaca. Ideme spolu na Zurich Open Air festival. Každý bude robiť na inom bare (ja zase viac hodín ako on. Nech mi nikto netvrdí, že pilnosťou sa niekam dopracujem. Ja budem 4 hodiny dlhšie obsluhovať ožranov a budem mať z toho rovnaké hovno ako darling, čo si tam bude válať šunky a uvidí viac kapiel) – on na Caipirinha bare a ja na niečom bežnom. Každopádne bežný bar je pre mňa vhodnejší ako Caipirinha bar, pretože ja mám problém otvoriť aj sódovku, nieto ešte urobiť drink, ktorý má viac ako jednu ingredienciu. Dúfam, že všetci budú chcieť iba fľaškové pivo a budú ku mne chodiť iba muži, lebo tých aspoň trochu obláznim kozami, keď im nalejem podmírák(bez zlých úmyslov, lebo šak to nie je moje a z cudzieho krv netečie). Vyplatí sa mi plánovať, čo tam ukradnem, lebo na poslednom fesťaku zostalo mnoho opustených altánkov v cenách od 30 do 78€ a to je teda lepšie ako drótom do oka.
Sme našli takmer nepoužitú nafukovačku a pozbierali sme fľaše aby sme si zaplatili aspoň klobásy. Tie sú už v zbere a nafukovačka tu leží na zemi v obývačke na koberci už pár dní. Ale ešte sa okolo nej dá prejsť, takže nie je treba ju upratať.

Mojím snom na festivale bolo flirtovať a užívať si letné aférky, aj keď teda neviem či Švajčiari sú na to vhodný národ, lebo vraj sú vášnivý ako slovenský fanúšik šachových majstrovstiev. A to, že tam budem s mojím mužom, je tiež mierne suboptimálne. Nie je síce nič vzrušujúcejšie ako si dať rýchlovku s Guentherom zo Ženevy (z ktorého sa potom vykľuje Jancic zo Splitu) niekde za Toi Toikou, ale predsa len, nechcem riskovať náš romantický vzťah, v ktorom sme si už vypestovali roztomilé rituály, ako napr. kričať po sebe o 01.30 ráno, pretože sa nevieme zhodnúť na úlohe Vatikánu počas druhej svetovej vojny. Proste tento vzťah je “once in a lifetime” a akokoľvek ma predstava sexu so studeným psím čumákom, ktorý nešpedníruje ani pivo, dostáva do kolien, asi budem konzervatívna. A zostanem verná a celý môj kontakt s mužským pokolením sa obmedzí na každoročné festivalové odháňanie ožranov od môjho stanu, lebo mi štia na jeho stenu a ja mám vodný stĺpec veľmi nízky (predsa len od stanu z ALDI nemôžno čakať zázraky).

Inak využívam všetku svoju energiu na to, aby som drahého dokopala, aby konečne dokončil jednu pesničku a dal ju na soundcloud. Mu to trvá dlhšie jak židom cesta cez púšť. Ak niekto chce aby mu zahral na party, dajte vedieť, robí to fakt rád.
Ako nechápte ma zle, mne naozaj lichotí, že má potrebu mi opisovať ako ho všetko serie a nemá na nič náladu. Ale začala som s ním chodiť preto, lebo som chcela spávať s DJom a nie počúvať sťažnosti Premka Podlahu v Receptári. Staršie ročníky vedie o čom je reč. To, že je Dj, bolá tá čerešnicka na torte, lebo inak je rovnako lenivý a tvrdohlavý, ako každý iný. Ale na rozdiel od mojich ex má prácu, nemá malého vtáka a nemá OCD poruchu, kde potrebuje všetko utierať a dávať presne 7 šálok do drezu a umývať ich iba v nedeľu (zdravím blázna do Frankfurtu). Inak nejakým divným spôsobom sa mi začal ozývať škaredý bubeník s velkým vtákom. Pridal si ma na google + a aj na skype, kde som si ho zmazala. Úplne neviem, čo to má byť, ale nie je to s kostolným poriadkom.

Ak niekto pôjdete na festival do Zurichu, nájdete ma na bare. Update k jeho lakomému kamarátovi – už od mája nám dlží peniaze za benzín z Prahy. Akosi nikdy nemal peniaze. A v festivale od nás chcel, aby sme mu vrátili kávu za 50 centov.

 

Video | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ideme na festival makať zadara

  1. Anais says:

    Dnes som to tu zrovna objavila a už sa smejem cez dobrú hodinu 😀 Ešte k tomu aj BOY, takže dokonalosť

  2. Bestie says:

    Jo to my taky křičíme, i ve tři občas. Ovšem pak to vygraduje tím, že chci odejít z bytu a slyšim jen – jestli odejdeš, tak to bylo naposled!!! takže všichni chlapi jsou hysterky:D S tím Dj to máme podobný, já zas chtěla muzikanta co je nad věcí, umí brát věci tak jak jsou a je to šílenej umělec. No… není to tak:D

  3. deadline says:

    skoro som zdochla od smiechu 😀

  4. Dee says:

    Ja tiež plačem smiechom 😀 Ako bolo na festivale? 🙂
    Čo je OCD porucha?

    • festival bude na konci augusta, ten druhy bol super. OCD – obsessive compulsive disorder. porucha, ked si posadnuta aby vsetko malo urcity poriadok – napr. musis vsetko umyvat alebo salky musia byt v urcitom poradi

Leave a Reply

