Nervige Freunde

kurva sa mi to zmazalo. Aj vy neznášate naj kamaráta svojho frajera? Ja neviem, čo je horšie. Ak nejakého majú alebo ak sú na nevydržanie ako môj ex a nikto sa s nimi nekamaráti. Potom s vami visia ako cecek a postupne to lezie na nervy. Inak ten parazit môjho chlapa mu vtĺka do hlavy, že by preňho bolo vhodné, aby býval sám. Myslím skôr, že to chce ten parazit. Môj to nechce, kto by mu pral, varil a zbieral po ňom obaly z čokolády po zemi?

Ten jeho tu zase sedí. Škrípem zubami, už len keď vojde. Všade bol a všetko videl minimalne 2x. Vždy je proti všetkému. Akonáhe poviete A on povie D. Proste len preto. Hovno sa vyzná, ale tvári sa, že je nepochopený génius a minimálne Einstein. Niečo nie je ok, ak ja ako východoeurópan mu zaplatím drink. Lakomý je jak Holanďan. Keď k nám príde, vodka ubúda dramatickým tempom, vždy, keď si ide akože vziat servítku do kuchyne. Vyžiera nás a potom grgá v izbe a príde mu to strašne vtipné keď mu poviem, že je prasa a nech prestane. Dont get me wrong, aj ja som pred kamarátmi prdela, ale asoň som si zachovala dekórum a prdela iba vtedy, keď aj ony.

V Prahe bol naj frajer, aj keď si nevedel prečítať ani názvy zastávok. A keďže sme boli u mojich kamošov a naozaj nerada nechávam ľudi, čo sú natoľko zlatí a ubytujú nás, čakať, tak som ich hnala jak zduté kozy. Ale on má rád spontánosť a neplánovanie. Hlavne, keď nás obklopujú na hlaváku feťáci, on máva iphonom a kecá po nemecky a vyzerá ako chodiaca obeť. Inak frajerke doneisol ako darček Študentskú pečať za asi 2€.

Vreckový Herkules, hipsterský účes, americký úsmev, 2 hodiny denne v kúpelni. Jedlo za 100 kc za mu zdá drahé a aj hot dog za 60kc na hrane. Ponúkne, že kupi drink za 4e, dám mu 10 a zbytok si nechá.

Študuje, má času ako na kostole a musím si vypočuť kecy, aká som nudná keď príde cez pracovný deň o polnoci, či nejdeme von. A neštuduje jadrovú fyziku, ale dá vám pocit, že je minimálne neurochirurg. Argument, že ja viem, aké to je písať bakalárku neakceptuje, veď ju mám iba z dedinskej uni.

Uź nie som slušná a na drzovku mu hovorím, že ma nezaujíma a môj chlap je smutný, že deti sa hádajú.

http://www.youtube.com/watch?v=BkBe8Nz4dds

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Nervige Freunde

  1. Bestie says:

    Horší jsou kamarádky, co jsou přece jenom KAMARÁDKY!!! ale kdybych tady někoho měla nakýblovanýho a krkal, zabiju ho.

  2. trsalka says:

    Ten opis lakomca z Deutschlandu…mas u mna 100 bodov 😀

  3. deadline says:

    akoze hento grganie to je podla mna taka typicka nemecka vlastnost, ja poznam aj kopu zien co bez ojkolkov grgaju a podla mna to je nechutne, ale ja sa tak casto stretavam s cudzincami ze nemci su potom vzdy v mensine a moc si nevyskakuju 😀

  4. Dee says:

    Bozeeee!!! Neznasam takych ludi -_- to im ani nemozes vypicovat lebo sa s nimi inteligentne hadat.. Ja nemozem z tej vodky..

Leave a Reply

