General truth?

Napadlo ma, neviem prečo, zistenie z mojich vzťahov. Keď chlap začne chodiť do posilky a brať všelijaké kreatíny, zajebe mu a s najväčšou pravdepodobnosťou sa rozídete. Poznáte to? Stalo sa to aj mojej kamoške (támu aspoň pri rozchode rozstrihala jeho drahé flipflopy a napísala mu na drahý sveter fixkou “kokot” a vypojila mu telku a internet a on sa potom dva dni snažil dovolať na zákaznicky servis aby nahlásil poruchu).

To sa stalo môjmu ex, proste mu preskočilo. Začalo to nenápadným…”navarila by si mi mäso? Potrebujem bielkoviny, aby mi rástli svaly.” A trtkaním sekretárok na poschodí firmy to skončilo. Medzitým boli telefonovania nejakých asistentiek o 21:00 k nám domov, čo som unbeeindruckt ignorovala, čo ho asi sralo ešte viac, lebo žiarlivosť je emócia, ktorú chvalabohu vôbec nepocitujem. Neviem, či je to dobre alebo zle. Ľutujem iba ten mixér, matrac a práčku, čo som ta musela nechať.

Podobne ako keď baba prestane brať antikoncepciu a zrazu sa s frajerom začnú hádať. Vraj mu začne inak voňať a už si neprídu sexy. Poznám viac párov, ktoré sa takto rozišli. Keď nad tým uvažujem, moje problémy s ex začali tiež tak nejak podobne. Hormóny a chémia. Apropo chémia. Môj muž sa rozhodol kúpať, pretože zlomil úchytku na sprche a ľahšie ako ju opraviť, je ju ignorovať a chcel si urobiť penový kúpeľ. Máme síce v kúpeľni penu, ale to by musel hľadať. Takźe urobil koktejl z môjho pivonkového sprchového gélu a francúzskeho šampónu s jasmínom. A to sa vyplatí. Ale radšej už kupujem menej, lebo človek nikdy nevie kedy o niečo príde a keďže ja som tu sama ako prst, nemôžem sa dramaticky sťahovať s autom tak, že zavolám mojich kamarátov (mali by to ďaleko) a za pukotu zlomeného srdca naložím svoje imanie do auta a odfrčím vpred lepšej budúcnosti. Ja si budem môcť akurát zbaliť svojich pár slivák a táhnout MHD.

Zatiaľ to ale tak nevyzerá, lebo sme boli na ďalšej dedinskej párty a priniesla som vodku Stalinove slzy, ktorá mala výbornú odozvu, až takú, že sme plakali po nej spolu so Stalinom. A inak môj chlap mi povedal, že vidí ako flirtujem s jeho kamošom. Nevedela som, že som tak obvious.

A TERAZ MUZIKA MOJHO BOYFRIENDA:

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to General truth?

  1. Dee says:

    neeee, neee STRASNE sa smejem na tej tvojej friendke, ze na tricko napisala kokot a odpojila net :D:D:D:D
    boze, tieto vztahove veci su niekedy hrozne otravne, ale vtipne! 🙂 napis viac o kamosovi!!! (ak si uz pisala, tak sa ospravedlnujem, ale asi 10 dni som necitala!)

Leave a Reply

