Štrajk

Ako každý pracujúci človek sa teším iba na víkendy a štátne sviatky. Inak je to rutina, že by jeden blil a dni sa podobajú ako vajce vajcu. Ešteže mám peniaze a môžem aspoň nakupovať online, lebo inak  by som sa unudila. To, čo si kúpim, mi väčšinou nesedí, lebo som na to moc tlstá. Ale nie o tom. Včera bola výnimka, štrajkovala mhd. Takže mi cesta netrvala pol hodinu, ale asi 2. A ja som minimálne tak dôležitá ako Obama, pretože bez asistentky z Ostblocku sa kancel nezaobíde (lebo veď nemecká sekretárka kávu variť nebude, to je jasná vec) a nemohla som zostať doma. Nakoniec samozrejme ani pes po mne neštekol a ja som si čitala noviny, ale ten pocit, že bez vás to nejde, je na nezaplatenie. Je to podobné ako pocit, keď vyštuduje slovenskú VŠ a veríte, že ten titul vám na niečo bude.

Ja trávim pracovnú dobu brouzdaním na Sashe.sk, kde si frustrované maminky na materskej nechávajú priestor pre svoje fantázie a popri tom som na Badoo. Inak viete aký je problém nájsť na badoo Nemca? Samí Turci.

Každopádne, môj chlap ma išiel vyzdvihnúť z vlakovej zastávky. Poznáte to, dlhý deň, chýbate si už od rána, nedokážete myslieť na nič iné, iba na to ako budete spolu v objatí, stojíte na peróne medzi špakmi a obalmi od žuvačiek (plechovky od piva sa tu nepovaľujú, lebo sú zálohované) a vaše vlasy vejú vo vetre a osvetľujú ich iba červené zore a v tom príde on na svojom nablýskanom bouráku. Áno, presne takto by sa to odohrávalo. Keby ma neprišiel čakať na inú stanicu. Pretože môj chlap zásadne nepočúva a nečíta. Zima jak v ruskom filme, jeden vlak neprišiel, druhý išiel neskoro a ja som mala presne vyrátané, kedy prídem domov aby som stihla vycikať poslednú kávu. No môj plán sa začal rúcať ako domček z karát. Každý krok po schodoch bol pre mňa utrpenie a kým som sa s plným mechúrom doplazila do auta, videla som všetkých svätých.  A on si ešte chcel dávať pusu a bla bla. Pri výstupe z auta som sťa laň vbehla do bytu, zažila ten vyprázdňujúci pocit a zistila, že zas minul toaleťák a nedal tam nový. Akože do prdele, ako tie ženy dokážu byť celý život vydaté? To, že neumýva záchod, lebo veď je čistý (lebo ho asi umývam ja, neee) ma serie len mierne. Ale to, že sa ma po dvoch mesiacoch spýta, kde máme v kuchyni smetiak, je fakt na päsť.

Zrkadlo, ktoré vzal z bytu mŕtvej pani je na zemi už dva mesiace a myslím, že na stenu nepôjde. Pretože sme v Nemecku a tu je Ordnung a vŕtať sa môže do 19:00, čo sa nedá stihnúť ak človek pracuje alebo v sobotu od 09:00 do 13:00, čo sa nedá stihnúť, keď človek chlastá a ide na párty deň predtým.

Aby som trochu získala work.life balance začala som to, čo sa nemecky povie basteln. Také skladanie, maľovanie a tak. Vyzerá to ako keď to robí retardované decko, je to mrte drahé, ale som potom taká nejaká…znesiteľnejšia. To si všimol aj môj chlap a vždy, keď urobí nejakú k…..inu, čo je priemerne 7x za večer, ma objíme a povie, že mám ísť basteln, že ma to upokojí. Čo ma vytočí ešte viac, pretože viem, že sa ma iba chce zbaviť aby mal kľud. Tak sa nám v byte kopia pomaľované flaše od mlieka do ktorých presýpam cukor a kakao a srdce mi pritom plače, pretože sú tiež zálohované na 15centov a ja ich nemôžem vrátiť. To Nemecko vôbec nie je naklonené umelecky založeným osobám.

Včera sme oslávili s chlapom rok. kto by to bol povedal, že z Badoo aférky sa vyvinie bývanie. Ako odmena bude výročná fajka. Happy Endy existujú …som počula.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Štrajk

  1. deadline says:

    😀 😀 😀 😀 smejem sa, plujem a hikam. oooooooooooooooooooooooh boze. “ved je cisty”. moj priklad:
    ja: mohol by si viac cistit kupelnu. kolkokrat si ju umyval za posledne tri mesiace?
    on: vzdy ked si mi povedala!
    (to je sice blbost ale chcem tu naznacit ze zjavne veci im treba neustale pripominat)

  2. Bestie says:

    Tak to L sice zachod umyva ALE nechava prazdny rolicky, papir tez nedoplnuje a jeste obcas nezhasina:D

  3. bastelstunde says:

    😀 😀 dám si facku.. lebo sa veľmi bavím na tvojom utrpení. ach, skvelé. my v byte bývame už takmer rok a ja presne viem, že keď sa s ochotou (to už je čo) vyberie do kúpeľne alebo kuchyne a dlhšie sa nevracia, že mu musím ísť pomôcť niečo pohľadať 😀

    • minule mal ist vziat do pracky do pivnice pradlo. Po dlhej dobe vysiel hore a povedal, ze nevie otvorit dvere na pracke. Niekedy neviem, ci to robi zamerne alebo fakt iba nerozmysla

  4. Hahahahaaaaa, mega vtipné 😀

  5. Dee says:

    strasne sa smejem, uplne uzasne si to vsetko opisala!!!! 😀 boze, to sa mam na co tesit v buducnu, ako to tu tak citam:D
    podelim sa aj ja zazitkami z erasmu: dosla som do noveho bytu, kde lenivy american nevie ako sa umyvaju taniere a “umyva” ich tak, ze ich jebne do umyvacky, ktora je pokazena, cize vsetko v nej splesnivelo 😀

Leave a Reply

