O ničom

Neviem, ako je to na Slovensku, no tu ma serie počasie. Je divne teplo, sa cítim ako žena v prechode, teda myslím, že asi tak sa cíti. A som aj rovnako nevrlá. Tu sú fašiangy, kde sa Nemci organizovane bavia pár dní v roku, obliekajú sa do kostýmov, chlastajú a grcajú a proste organizovane boria pravidlá. Myslím, že v stredu bude koniec a potom pôjdeme zase robiť Arrrrrbeit s tým krásnym R aké vedel povedať iba Adolf. Chlap išiel oslavovať do svojej viesky a ja mám kľud. Tak to má byť pri spoločnom bývaní, či? Dajte mi nejaké tipy, ja som už vyšla z cviku, si nepamätám, ako som to mala ošéfované s mojím ex, láskou môjho života. No proste je tak teplo, že sa cítim ako spolobývajúci môjho ex na intráku, ktorý sa ráno vyzliekol do pol tela a sadol si za okno, nasadil slnečné okuliare, aby sa opálil cez sklo a vždy hľadal správny uhol, aby získla čo najviac vitamínu b.

Mmt, píšem pomaly, ma tu na badoo balí nejaký partyboy. Taký, čo má profilovku v kúpeľni pri zrkadle, Wicked vie, o čom hovorím.

Inou vecou, ktorá ma oné… hnevá. Chlap pozýva kamarátov. To mi až tak nevadí, až na to, že mnoho z nich sú jednoducho burani s nadváhou. keď to viem dopredu, vypadnem a mám kľud. Ale ma ničí to, že tu používajú záchod a všetko okolo toho. Okolo toho myslím kachličky, pretože nie sú schopní sa trafiť a vždy, keď prídem, vyzerá to tu ako na staničnom hajzli v Leopoldove. Neviem, kam mieri svojím lúčom, ale do misy to nie je. Aj tam som sa bál sadnúť si a musela som chodiť na toletu v pozícií zjázdárky na super g (mám odkukané z olympiády). Chlapi by si fakt mali sadať pri čúraní. Akože som si sľúbila, že budem tolerant girlfriend a nebudem dávať žiadne podmienky, ale kurva musí to po nich  vyzerať ako keby cez obývačku prešla potulná grupa? Na druhej strane, čo sa čudujem. Na intráku som bývala s chlapmi, ktorí si voňali ponožky, či sa dajú ešte nosiť a vyberali ich z kopy kusov všelijakého oblečenia. Niektoré z tých ponožiek sa dali aj zlomiť. Pot a pleseň dokážu vytvoriť lepšiu masu ako patex. To sú tie krásne spomienky na intrák, ktoré by som v Nemecku nemala, pretože tu bývajú ľudia na izbe sami. Akože to už čo je, že bývať ako človek…To by som neprežila.

Ja si dám vaňu, nafarbím si hádam vlasy, lebo ich mám odrastené ako žena z cigánskej osady a hádam sa aj oholím. A môžem zjesť jarnú cibuľku, pretože dnes nebude nič.

http://www.youtube.com/watch?v=MwpMEbgC7DA

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to O ničom

  1. Tak tá jarná cibuľka to zabila 😀 Mňam, dala by som si.

  2. deadline says:

    ujebyyyyyyyyyyyyyyy nahlas 😀 och sezka, popici clanok. pozicia zjazdarky, to zacnem pouzivat.

  3. Bestie says:

    Jo to je to společný bytí:D u nás je to stejný:)

  4. Zebra says:

    heh, takovy celý vlastně článek naprosto nechutný 😀 a jarní cibulka nakonec, amen. 😀

  5. Bestie says:

    Nemuzu s nim spat sakra:D to nejde:D

  6. Cheryl says:

    “vyzerá to tu ako na staničnom hajzli v Leopoldove” a “môžem zjesť jarnú cibuľku, pretože dnes nebude nič” mi spravilo deň, haha!

  7. Bestie says:

    Kdybych měla nějaký tipy tak nejsem teď v takovým rozpoložení v jakým jsem. A nejhorší je že už ani nevim kde je chyba a co je špatně a proč a kam ta vášeň vlastně zmizela:(

Leave a Reply

