Trying to go on

Tak svet sa nezastavil a život ide ďalej. Aj keď je ťažko si pripustiť, že osoba, ktorá vám chýba, chýba naozaj iba vám a blízkym a ostatní idú ďalej. Od začiatku roku som to mala busy, pretože chlap sa rozhýbal a stalo sa to, čo som neverila. Nasťahovali sme sa spolu. OK? práve teraz tu do mňa pindá, že na linke je zhnitý pomaranč. Mimochodom, je jeho, skúšam mu prakticky ukázať, že nie som jeho mama a jeho veci upratovať nebudem. Uvidíme za ako dlho tu začne niečo loziť. Už u nás prespávajú jeho kamaráti, ja žiadnych nemám. Teda mám, ale iba virtuálne. Stretávať sa s reálnymi ľuďmi je pre mňa otrava, keďže môj job je ako call centrum a stále musím s niekým kvákať. Keďže už s ním bývam, asi nebudú žiadne sexuálne eskapády s nejakými milencami, aj keď sa mi ozývajú dvaja(jeden miluje veľké kozy, asi preto sa mi ozýva v týždenných intervaloch, ale z tohto mračna zrejme nezaprší), z toho jeden by fakt stál za hriech a možno nejakú tú tichú výčitku. Možno aj hlasnú, aj keď v jednom vzťahu som dokázala vytĺcť z mojej nevery kabelku a presvedčiť ho, že je to jeho vina. Vášnivé noci sú preč, odkdy spolu bydlíme, tak už spolu nespíme:-) Teraz tapetujeme, maľujeme, plánujeme dovolenku, na ktorú nepôjdeme a tak ďalej. Nevynáša smeti a očakáva, že bude mať servis, niečo ako slovenský muž. Ale nechá sa trénovať. Ale zachránil ma pri maľovaní lebo inak by mi predošlý byt neprevzali, namaľovala som ho otrasne, ale to tak vyzerá, keď do toho majiteľ neinvestuje ani cent a ja mám za vlastné prachy rekoštruovať a robiť zázraky. Nasrať. Tým mi dokázal, že je manuálne zručný (čo sa týka sexu, to už viem, teraz ešte aj v domácnosti, no jackpot som vyhrala). Na nič nemáme prachy, gauč máme z bytu, kde predtým zomrela nejaká babka, ale je zadarmo, no neber to. Ešte aj smetiak som kúpila použitý a stretli sme sa pri predaji ako feťaci na Bahnhof Zoo až na to, že to bola zastávka na dedine pri podchode.

Soboty trávime v Ikei, ktorá je 30kmďaleko a samozrejme sa do nej dá ísť iba v sobotu,lebo v nedeľu je svätý deň, tak sa všetci musia pozabíjať a vynervovať v sobotu. Ja poviem, že ideme do Ikei a môj chlap odpovie “fucking nooooo”.

Inak pozerám Vanderpump rules, mega stupidita, ale vychutnávam si to, pretože nemám work life balance. Moja práca je na piču a som z nej frustrovaná, kto nie je , nech sa prihlási. občasne chlastám, húlim, priberám a chudnem a chystám sa do Berlína. Píšte blogy, chcem si cez vás kompenzovať svoj nudný život.

Eliza, I feel your pain. Bývame pri letisku, takže už presne viem, kedy letí mašina do Bruselu a či má lietadlo z Barcelony meškanie. Keďźe som si už niekoho ulovila, pustnem ako Tom Hanksv Stroskotancovi. Len sa nerozprávam s loptou. Chlpatiem a nemám skriňu a práčku. A začínajú mi dochádzať čisté nohavičky. Minule som si chcela obliecť rifle a vypadli z nich použité. Smutné bolo, že v druhej nohavici som našla ďalšie.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Trying to go on

  1. deadline says:

    zemiraaaaaaaaaaaaaaam 😀
    och, pracka, to je huste, to je najhorsia predstava pre mna, hoci nemci tvrdia ze secko sa da zohnat na ebay kleinanzeigen. Ja som frustrovana z prace aj z bytu aj zo spolubidla lebo on na to hladanie jebe a jeho standardna hlaska je don´t worry a potom ma zacne chlapsky objimat a ine veci a ja sa prestanem zaoberat dolezitymi vecami (kurva aj s chlapmi!).
    ked dojdes do berlina, daj vediet!!!!

    • jasne ze dam vediet,sak som to sempostla nenapadne aby si sa chytila:-) jebem im na ebay kleinanzeige. Ta je dobra len ked mas auto aby si si vsetko odtrepala sama. A ked to mampriniest do pivnice aj porodim z toho. A inak dont worry za to by somich prerazila.MOj hovori…cool down a sadne si za komp

  2. Bestie says:

    Chybělas mi:) vítej zpátky:)

  3. Chérie says:

    🙂
    mám takú teóriu o tom, že keď človek niečo dosiahne, tak si to prestane vážiť. ako keď niektoré ženy prestanú mať chuť na sex potom ako začnú brať antikoncepciu. alebo ako spolu páry prestanú spávať keď sa k sebe nasťahujú. och, ale nemôže to byť až TAKÉ vážne, eh? 😀

  4. Eh, preboha, ja si musím vziať antiku, lebo nechcem ešte mať deti a naplniť Wickedinu víziu o tom, ako budem prať v koryte na kolumbijskom vidieku a okolo mňa bude pobehovať kŕdeľ spratkov…ale dosť sa toho hrozím, dúfam, že neprestanem mať chuť na sex a ak hej, budem mu to vyhadzovať na oči! Lenže my nie sme v stave používať ochranu a k tomu jebeme od rána do večera. Teda omyl, jebávali sme v Kambodži. Ale dúfam, že to nie je minulosť.
    A k poznámkam, čo chlapi trúsia: “Why you´re freaking out?!”
    No asi že…LEBO!!!
    Prípadne: “Viem, že máš krámy, ale neboj sa, to bude v poriadku…”

Leave a Reply

