Week before Christmas

Tak som polosirota. Padlo to na týždeň pred Vianocami, aby sme ich mali tak správne emotívne a pár dní po mojich narodeninách. Poviem vám, umieranie nie je sranda a to som to ani nezažila. Odtrpela si to moja rodina, lebo ja si válam šunky v cudzine. No proste každý si musíme niečo vyčítať. No a samozrejme by som to nebola ja, keby som zase niečo nepoplietla. Naše mesto zas nie je také malé ako sa tvárim a cmiterov tu máme požehnane. Nejak som sa predtým nad takýmito vecami nikdy nezamýšľala, takže keď sa ma priateľ spýtal kam má poslať veniec, povedala som mu zlý cintorín. Môj otec by sa na mne dobre bavil a myslím, že sa aj bavil. Nosiči vencov sú inak flexibilnejší ako pizza. V noci som písala email, že je potreba odniesť veniec na druhý koniec mesta a ani som neverila, že si to niekto prečíta. Ale na ďalší deň tam fakt udýchaný kuriér prišiel a stihol to. Ja som mu urevaná iba poďakovala, chudák ani dýško nedostal.

Ale pohreb bol pekný. Môj otec si vybral krásnu pesničku, pretože má super vkus. Ja ju síce nebudem môct počúvať polovicu života, lebo sa rozrevem, ale nevadí. Dokonca aj moja babka vyhlásila, že už bola na pohrebe na tomto mieste 3x ale takto plno ešte nebolo a že ani farár nekvákal blbosti a povedal iba nutné minimum.

Samozrejme, nejaké to spoločenské faux pas sa vždy utne. Prečo by sa ma tam nepýtali na pohrebe ľudia, čo ich nevidím ako je rok dlhý a som za to rada, kedy budem mať deti a či plánujem svadbu. Pri východe z krematória je to ten najlepší moment. Dúfam, že si to dlho nezopakujem.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Week before Christmas

  1. Bestie says:

    😦 to je mi líto:(

  2. Vi says:

    Boze, je to strasne strasne smutne..ale podala si to genialne, aj ked je asi nevhodne ze to takto komentujem ale proste dokonca aj v takej strasne zlej situacii si to dokazala uzasne podat! Drz sa!!!

  3. Vi says:

    Boze, strasne nevhodne ale neviem ci sa ti koment ulozil :-/ Tak pre istotu este raz- aj v tak bezutesnej a strasne smutnej situacii si to dokazala uzasne podat 🙂 drz sa!!!

  4. Mirka says:

    Drž sa, dievča. Pesnička ozaj na pána.

  5. Chérie says:

    niekedy len tak prídem na tvoj blog, či niečo napíšeš. mohla by si, lebo to čo píšeš, sa číta dobre. hoci k tomuto poslednému stále neviem, čo povedať, či vôbec niečo, keĎ sa beztak nič nezmení…

Leave a Reply

