Mamka Pôstková

Podľa čoho sa da dedukovať velkosť…ak má chlap malé ruky, bude mať aj malého vtáka (nie je odo mňa, ale celkom sedí). Je to pre ženy nefér, lebo muži na ženách tie kozy vidia.

Nemám rada polohu hore, lebo pri tom nič necítim, namakám sa a visia mi faldy z brucha. A  mňa to nebaví, mam rozheganú posteľ a bojím sa, že sa zlomí a potom by som to musela rozmontovat a vyhodiť a  to sa tu musí zavolať kontajner a to stojí aj 50€. Uznajte, to si radšej niečo kúpim.

Koncert v sobotu: tak sme sa dotrepali na koncert v nejakom hrdzavom vagóne v priemyslovom areále. Bola zima jak v ruskom filme a miesto ako vo vagóne keď cestujete pred Vianocami z Bratislavy do Kysaku s vysokoškolákmi oboru masmediálna komunikácia alebo sociálne práca. Presne to, čo neznášam. Nejaká kapela, čo hrala sama pre seba, ako keby mačku na streche týrali, 10 minútové pesničky, kde akoze iba inštrumentálne hrali a nespievali (toto si môže dovoliť Mozart, ale nie dedinská kapela). Ja som sa išla 4x za 20 min. vyčúrať na toi toi, pretože to prostredie bolo príjemnejšie. A inak testosterón party… 30 chlapov a 6 dievčat. Strašne hlasné to bolo (ešte ja pán kapelník povedal, že to bolo asi moc). Všetci tam stáli s pivom v ruke a iba sa tak hýbali zo strany na stranu a tvrdili, že “voll geile musik”.

“Voll cool” mi hovoril drahého kamarát, inak taký strašne pekný, čo by si podľa mňa zasunul, lebo ma furt ošmatáva, len je nezamestnaný a ma dlhé vlasy (mne to príde asexuálne)a furt hulí, ale pekný xsicht. Napoly filipínec (takého som ešte nemala), len sa ma furt pýtal, že welche musik magst du? Ja som odpovedala, že Britney Spears, lebo Pink je moc intelektuálna. Ale pochopil chlapec, má u mňa bod. No potom klesol do mínusu, lebo si predomnou stále odgrgával. Potom nás oboch objal a povedal, že sa spolu strašne hodíme a popri tom mi jeho ruka liezla na prdel.

Inak tá sorta chlapov tam – bývajú tiež často u rodičov, sú nezamestnaní a to sú to inžinieri, lebo citujem “nebudú brať job, o ktorom nie sú presvedčení”. To stratené v preklade znamená, že nie su donutení.

Mimochodom stále hľadáme byt. Kritérium –  normálna poloha, nech sa netrepem na zastávku pešo 20 min a 2 izby (separátne, u mňa kuchyna s izbou nie je samostatná miestnosť), kde je normálne kúrenie ako na Slovensku (zlaté Slovensko) – plyn alebo niečo podobné. Nie kachle, čo som tu videla normálne pri bytoch za 800€ mesačne. To by na Slovensku ani v Hornej Maríkovej neponúkali.  Nie som žiadna mamka Pôstková.

 
Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Mamka Pôstková

  1. Bestie says:

    Já nevim mě přijde že každej chlap má velký ruce:D

  2. No nie je to podľa mňa dobrý ukazovateľ, lebo napíklad mala som už chlapov s veľkými rukami a priemerným vtákom, kdežto momentálne môj má ruky len o málo väčšie než ja, ale vtáka má perfektného.

  3. wicked lady says:

    ja hovorim ze to je len teoria!!! akoze treba to dalej skumat ale pre istotu si budem vyberat muzov s velkymi rukami. ked maju male ruky, je totiz takmer iste ze vtak bude maly. aspon tolko moja statistika a uznajte ze som sa dost namakala na tom, aby som mala relevantny pocet z ktoreho vzide nejaky vysledok co sa da zovseobecnit 😀

Leave a Reply

