Na výlete

No nemám nikoho s kým by som sa olizovala keď idem von:-) Pretože môj chlap bol naposledy so mnou v českých luhoch a hájoch a opil sa ako doga. A mal samozrejme pocit, že musí držať krok s našimi alkoholikmi. Takže sa mi tam romaticky strieskal tak, že vylial obsah svojho žalúdka asi 2x za noc (poviem vám, echo na intrákovom hazjli je enormné a zobudí aj mŕtveho) a ťahala som ho na vlak, kde mi skoro odpadol. Keď mi šablil pri rieke, tak sa na nás pozerala cez okno pani, ktorú si ešte ja pamätám z mojich univerzitných čias a znechutene krútila hlavou (som myslela, že je na tej trase v blízkosti intrákov zvyknutá). Alkohol a sex nejdú dohromady u nás. A síce sme spali na intráku (3 postele na izbe boli preňho šok, Nemci sú zásadne po jednom a ešte sa im izba vždy zdá príliš malá. Ešte väčší šok bolo sklo na dverách, akosi sa nevedel uvoľniť pri predstave, že pri súloži niekto nakúka). Takze sme boli ako starý manželský pár (podľa motta: odkdy spolu chodíme, tak uz spolu nespíme). A samozrejme rozdýchaval kultúry šok, pretože moji kamaráti sú všetci mladší, nežijú u rodičov, majú už byty na hypotéku a ciele do budúcnosti, ktoré sú väčšie ako to, či zoženiem na ebay lístok na vypredaný koncert(ale držím hubu, vydražil aj pre mňa za 70€ a idem zadara na Petera Gabriela). Hľadám job, ale mna zabíjajú tie podmienky…že musím dokumenty poslať ako jedno pdf. Ja kým to naskenujem, poskladám, potom je to zas moc veľké a proste srať na to. Tie idú emailom, podľa mňa aj tak skončia v spame. Ale väčšinu musím posielat posšou!!! Akože WTF – kde je enviromentálny aspekt, o ktorý Nemcom tak ide? A potom dostanem poštou, že ma bohužiaľ nevybrali. Alebo ešte trápnejšie, oznámenie, že dostali moje podklady a že sa ozvú. A za toto ešte platia.

A čo vy? Nejaké rozchody? Nejaké aférky?

Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Na výlete

  1. wicked lady says:

    som si zabudla savenut tento blog tak som tu dlho nebola…kazdopadne, fakt postou??? akoze ja secko len mailom a pdf nikdy nehrozilo, to chceli len raz a kym sa mi to podarilo, tak pol dna 😀

Leave a Reply

