Ex(otic)

Už som spomínala ako som strašne zvedavá a čisto informatívne ma zaujímajú bývalky? Ja som Nemcove videla 2x a tú polovičnú, ktorá ho zvádzala a potom, keď sa namotal, tak ho nechala tak. Tú polovičnú som spoznala už dávnejšie a teda je to ten extrovertný typ, vedľa ktorého je aj Eva Máziková ako herečka v nemom filme. Kurva, huba sa jej nezastaví a kričí tak, že keď sme včera boli vonku, zľakla som sa, že to ide z reprákov. Neviem inak čo je horšie, či pekná ex alebo škaredá. Lebo táto je podľa mňa niečo ako mix bosorky a šlapky (myslím obliekaním) a k tomu vkusné tetovanie mimožemšťana na chrbte (myslím, že keď ju niekto obrába zozadu, tak sa bojí). A robí presne to, čo neznášam… Nepoznáme sa, objíma sa, dotýka sa ma, hovorí, že som Suess (nemecky rozkošná) keď som s mojím chlapom a proste všetko, čo robím je rozkošné, pričom ja ju iba dramaticky ignorujem alebo som z princípu proti nej v každom komente. Je to taký ten sluníčkový človek. Ľudia majú mať peace and love a musíme pomáhať Afrike a zvieratám. Ale nemeckí muži mi povedali, že je podľa nich strašne sexy.

No a jeho druhá ex, ktorú stále spomína a bol s ňou vražedného pol ! roka. Videla som ju na fotke a proste lesana. Mix študentky enviromentalistiky, čo má druhý obor Divadelnú vedu Ázie 19. Storočia.

OK, podľa fotiek sa to nedá súdiť. Nie je fér ak je niekto nenalíčený, vyzerá, ako keby oblečenie vytiahol zo smetiaka, má miernu nadváhu (to mám aj ja, ale aspoň lepšie rozloženú – na lýtkach sa to zakryje). A aj o ten mi jeho kamoši povedali, čo ju poznajú, že je strašne pekná a že on žiarlil, lebo mohla mať každého. Ja viem, že je to aj o charisme. Ale včera sme boli na rozlúčkovej party extrovertnej štetky a prišla tam aj táto dáma. Ja som ju najprv nespoznala, pretože nemala okuliare, ale keď som to zistila, zvuk kameňa, čo mi spadol zo srdca bolo počuť asi až v Bratislave. Vždy je si človek pri ex trochu neistý. Aspoň v tom výzore. Ale po tom, ako som ju videla, som nebola. Len nechápem fakt to vnímanie krásy v Nemecku, keď ona mala byť top. Motto – hlavne nebyť ani trochu ženská. Nič pekné, nič upravené. Absolútne som nemala problém povedať mužovi, že ja idme na bar, nech sa trochu porozprávajú, moje sebavedomie stúplo na Mont Blanc. Len mi to bolo mierne nepríjemné, lebo tam bol hluk na to, aby sme sa bavili (aby som zistila, všetko, čo už viem, napr. že nerada fajčí chlapom a muž jej nemôže povedať, že chce sex ale musí povedať, že sa chce maznať, aby sa necítila ako objekt) a zase nechcela som drahému tam liezť do nohavíc alebo ho bozkávať. A aj jemu to bolo nepríjemné. Fakt som sa snažila uvažovať o konverzácii. Ale o čom sa rozprávať s bývalkou?

Pobavili ma jeho kamoši, ktorí sa pýtali, prečo som odišla od tejto dvojice. Som povedala, že mi je to nepríjemné tam sedieť, keď sa nemáme o čom baviť. A samozrejme, lebo je to kočka široko ďaleko, sa ma snažili upokojiť, že sa nemám báť, že ja som tiež fakt kosť. No v okolí vidlákova určite. Ak bude s ňou niečo chcieť mať, tak len kvôli charizme. Inak aboslútne nezrelá osobnosť, čo už 4x zmenila obor štúdia (ach nemecký VŠ systém, kde im to dokonca príde normálne a hovoria, že človek musí za peniaze daňových poplatníkov dozrieť) a od fyzika prešla k poslednej pedagogike, ktorú podľa mňa tiež nedokončí.

Nechcela som byť za bábiku, tak som nemala ani výstrih a iba mascaru a furt na mňa tak divne tie ženy čumeli. Asi som bola za východoeurópsku štetku.

Tretia ex je momentálne fakt obézna, takže neviem, či ju mám brať ako konkurenciu.

Inak rozlúčková párty extrovertnej šlapky sa konala v nejako kultovom klube, o ktorom mi tu rozprávajú už mesiace. Som sa tešila, že aká pecka… je to asi ako polovica intrákovej chodby, kde sú stoly a bar a hrá tam metal (niečo ako staničné bistro Majami v Nitre). Do pitche…metal. Jasné, že sa Nemci nerozmnožujú a neflirtujú, keď im v krčme hrá metal.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ex(otic)

  1. wicked lady says:

    skoro som umrela od smiechu. inak ja ta musim dojst navstivit aby som sa presvedcila ze je to tam naozaj take…ale o svaboch koluju historky vsade, vraj su v berline menej oblubeni nez turci (pise sa v mojom bedekri aspon). kks, ale ciste udrby cely cas, pls pokracuj!!!
    aha ozaj, ja som raz videla dve byvale jedneho mojho vtedajsieho chlapa naraz, boli to metlacky (sedeli sme v orientke, taka metalova diera v blave, uz ju zavreli), mega tlste, take megery (mordy to boli), a ne len tlste, ale aj skarede, zle odfarbene vlasy na cerveno, fetacke kerky od kamosov amaterov a vsade pearcingy… a tskych bola plna krcma a potom mi bolo jasne preco mi ten frajer kazdy den opakoval aka som nadherna…

  2. Bestie says:

    Obdivuju te jak to beres s klidem:) jinak rodice prijdou na radu zitra:/

  3. Eliza says:

    jezisi 😀 akoze, pocula som, ze nemky su strasne skarede, ale osobnu skusenost nemam, ale to co ty tu vyfarbujes 😀 si predstavujem take uplne monstra az :DDDD
    ja som s byvalymi zatial skusenosti skoro ziadne nemala

    • jejha tak som to nemyslela, jedna z nich je Maďarka. Nemyslím, že sú škaredé, len sa proste o seba nemusia starať, lebo sa to od nich nevyžaduje, proste sa obliekajú ako muži

Leave a Reply

