Láskyplný vzťah

Som sa dozvedela, že každý má zoznam vecí, ktoré mu na tom druhom lezú na nervy. Z najlepšieho seriálu na svete som to zistila. Seriálu plného sexy mužov v oblekoch a žien vo vysokých štekloch a značkových kabelkách. Je cítiť, že môj chlap už má nad 30.  V  sexe je celkom relaxed a keď ho má častejšie ako je mu libo, tak mu to nespôspobuje potešenie. Častejšie ako mu je libo je mimochodom asi 2x do týždňa. A keďže sa stretávame hlavne cez víkendy, tak je to naňho trochou moc.A včera mi povedal, že mu ten sex pripadá nudný. To tak mi treba, že mu fajčím, kedy chce on a kedy chcem ja. Mala by som robiť ako jeho ex, čo mu to spravili, iba keď niečo dostali, alebo ako darček. Teraz mu to nie je vzácne. Parom aby ho skáral. Tak som mu urobila výčet toho, čo nechce robiť – nechce moc prasačiny, čo ja mám rada. Žiadna bondage, žiadne škrtenie, žiadne hračky a ešte aj tú posteľ mám takú rozjebanú (neviem, čo na nej ten Číňan, ktorému predtým patrila, robil). No a uňho divočina zásadne nie je, pretože nechceme predsa, aby nás zase počuli rodičia. Aj keď si myslím, že by im to bolo jedno. A ak by sme to správne načasovali, tak by to dobre zapadlo, tie výkriky do nejakej vraždy. Napr. Derrick… Alebo Tatort. A on povie, že je to také nudnejšie, lebo máme taký liebevoll sex. Hahah…až po mojom  vyčítavom pohľade, hlbšom ako nekonečný vesmír  a dlhšom ako politické prejavy Fidela Castra, povedal, že vina bude možno aj na jeho strane… Hm, trochu sebakritiky by nezaškodilo. A asi to bude už iba horšie:-) Bude lenivejší. Ak sa k sebe vôbec niekedy nasťahujeme… ale čas je do roka. Ak sa dovtedy nič nestane, balím pakšamenty a jdu i po svých vážení. Mám na čakačke ďalšieho inženýra, ktorý je síce k smrti nudný, ale je to chlap, čo si vie sám navariť a má auto…

Na svadbe jeho kamaráta sme sa zoťali ako dogy, teda on a láskyplne som sa musela starať o jeho boľavú hlavu. Vtedy nebolo na sex ani pomyslenie, rovnako ako keď ho bolí noha, ruka a je hladný:-). Sa chcem spýtať. Takto vyzerý láskyplný vzťah? Že ste spolu a potom sa jeden spýta, že či bude sex a druhý povie, že nie, lebo je unavený a prvý povie, že dobre, lebo aj on? Či to iba sex pracujúcich?

A k tomu zoznamu vlastne? Neznášam, keď spí v tom istom tričku, v ktorom bol celý deň. A neznášam, keď mu musím všetko pripomínať…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Láskyplný vzťah

  1. Bestie says:

    sex pracujících, u nás je to bohužel stejně:/

  2. Eliza says:

    Ja som bola vzdy zvyknuta na to, ze chlap viac ako 3krat za tyzden sex nejde, uplne najmax 4krat (ked mal 18)… ze to proste neni fyziologicky mozne, tak neviem… zatial sa mi to potvrdilo v 2/3 pripadoch (ten jeden nemohol nikdy, hahaha, smutny vtip, cize bud rada ze ti da vobec niekedy a ze ta nefacka po ruke ked sa chces dotknut jeho kokota jak mne robil A..)

    • Jeziiiis! Facka po ruke! Omfg!!!!
      Tak aby bolo jasno, rekord s mojim novym je sedem (jeho) orgazmov za den. Da sa to!!! Keby som to nezazila, sama sebe neuverim, lebo moj byvaly chcel sex raz za dva dni a si myslim, ze to sa este premahal kvoli mne…

      • Eliza says:

        dobre, oprava, za tento mesiac som zazila ledaco, da sa u chlapa aj viackrat, suhlasim! 😀 (ale 7 to az nebolo, WOW! :D) (ale skusim to! :D) (len dufam, ze pri tom nebudem mysliet na teba, akoze “musim povedat fox ci sa mi to podarilo :D)

  3. cherie says:

    Pocuj ty mas stastie na nejakych dinych typkov:)

  4. wicked lady says:

    sex ma byt kazdy den!!!!

Leave a Reply

