Zoznámenie

Tak dnes máme 3 mesiace a je treba to trochu popohnať, keď už chcem mat tú rodinu. Vady tovaru je treba nájsť čo najskôr. Nasleduje čo? Nasleduje zoznámenie s rodičmi. A ako? Klasicky, pri sexe. Teda nie pri ich sexe. Ale samozrejme pri našom sexe. Ved to by som nebola ja aby sa nestalo niečo trápne. Nebudem hodnotiť rodičov, sú veľmi milí a hlava rodiny je okrem toho vážne chorá, tak som bola rada, že vôbec našli silu, aby ma pozdravili. Ale dva týždne boli na dovolenke. Mali sa vrátiť v sobotu, samozrejme drahý nemal šajnu, kedy. Keď mu volala matka, ktorá už vie, koľká bije a diktovala mu zoznam, čo máme nakúpiť, tak by logicky človek povedal, že sa v telefóne spýta, kedy prídu. Ale nie, Schatzi je easy peasy, hlavne neplánovať. Prisahal, že prídu neskoro večer, podla motta ” podla seba súdim teba”, pretože keď on spí do 12:00 tak tak činia aj ostatní ľudia. Zdalo sa mi to divné, pretože na ceste na dovolenku vyrazili pred svitaním a okolo 18:00 boli doma, prišlo mi logické, že to urobia ja teraz. Ale nebudem ho poučovať o jeho rodine, že áno. To, že ma u nich doma našiel polonahú jeho brat, ktorý si prišiel vziať citrón o 10:00 a ja som si akurát jednou rukou zakrývala kozy a druhou mu triasla pravicou som už predýchala. Jeho brat je mlčanlivý, sa zasmial a odišiel. A to, že ma na ďalší víkend opäť našiel oba v priesvitnom tričku pri raňajkách jeho ďalší brat s manželkou a malým synom a ja som sa nemohla postaviť zo stoličky, lebo som nemala nohavičky, a malý syn sa so mnou chcel hrať a nútil ma postaviť sa, by sa dalo tiež prežiť. Keď som Schatzimu povedala, že by ma mohol aspoň predstaviť, tak nechápavo na mňa pozrel a povedal, že načo, veď ma uvidia.

 

Ale to, že sme sexovali okolo 18:00 a mali sme pocit, že niekto prišiel, ale pokračovali sme potom a ja som mu po nemecky kričala aby mi to urobil a a keď sme skončili, počula som ako jeho mama dramaticky s buchnutím dverí vchádza do domu a kričí, že sú už doma, pretože nás začula a chcela nám dať čas sa obliecť a okiepiť, mu neodpustím. Ja som vbehla do sprchy nahá a po sprche som zistila samozrejme, že tam nie je ani uterák, do ktorého by som sa zabalila. Verte mi, osušiť sa toaleťákom dá zabrať. Pálila som von a myslím, že môj tvarohový zadok (nielen vďaka farbe, ale aj štruktúre) pri tom matka zahliadla.

A on sa išiel osprchovať, pokecal s mamou aká bola cesta a ani nepovedal, že som tam a argumentoval tým, že mama videla moje topánky, Ja som sa rýchlo obliekla do najcudnejšieho trička, bez výstrihu, aké som mala, zopla vlasy, ktoré iba kričali, že “osúložil juuuu” a išla sa skromne predstaviť. Myslím, že mi ešte bolo vidieť cucfleky na krku. Rodičia sa slušne usmiali a mamina sa spýtala, či si nedám kávu a koláč, ale ja som sa radšej rýchlo pakovala. Jediné, čo Schatziho vždy trápi, je to, že musíme mat zavreté okno, lebo moc kričím a on nechce, aby nás počuli susedia. Ale rodičia sú asi v pohode. Aspoň, že v izbe nemáme kríž na stene ako v iných častiach domu a z toho sa dá usúdiť, že jeho rodičia sú dosť veriaci, takže som niečo ako satan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Zoznámenie

  1. Vlasy “osulozil ju” ja zemrem, hahahahahaaaaa 😀

Leave a Reply

