Žienka domáca

Moje obdobie “vyskúšaj každý týždeň mesiac nového vtáka” sa asi končí. Stáva sa zo mňa žienka domáca. Až ma striasa. Smejem sa na jeho vtipoch, ktoré nie sú vtipné, ukladám mu jeho veci zo zeme na gauč, prevraciam očami keď mi púšťa svoju hudbu, ale robím to tak, aby to nevidel a dávam mu pocit, že je to dobré. Hladkám ho po vlasoch, keď sa cíti zle a keď je chorý, spravím mu čaj. Varím a podvedome kupujem potraviny, ktoré má rád. Ráno sa budím, sledujem ho a potom zase zaspím, aby som ho nezobudila a on sa zobudil spokojný. Pozeráme spolu byty, pozeráme spolu dovolenky. Začala som s ním spávať bez kondómu, čo je u mňa vec veliká. Dávam mu roztomilé darčeky a očakávam, že dostanem niečo podobné a potom som sklamaná, že to neberie tak ako ja a on nechápe o čo mi ide, keďže príde v noci a ľahne si ku mne a hladí ma až do rána. Hádame sa o politike, o knihách, o filmoch a potom sa spolu 7 sekúnd nebavíme. A keď sa naňho potom pozriem, mám chuť ho zneužiť namieste. A je to super.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

