White trash

White trash bola celkom dlhá epizóda v mojom živote a normálne som mala pocit, že ak sa budem snažiť, mohlo by to byť niečo vážne. White trash prišiel pár mesiacov po Cocotovi Grandiosovi. Možno sa naozaj hovorí pravdivo, že po vážnom vzťahu je ten, ktorý príde hneď po ňom, iba náplasť. Každopádne – alarm mi mal blikať hneď. Bol to blind date a ja som sa nudila. Pri prvom sexe došiel z práce a smrdel od potu. Je to troska, ale my ženy to často romanticky zakrývame za to, že je to divoch (a mal tetovanie, čo je sexy ale zas malého kokota). Vyrazili ho zo školy(lebo akože rebeloval a hádal sa s učiteľmi), potom nastúpil na nejakú hnojarinu a ledva si dorobil maturitu. Samozrejme tvrdil, že to preto, že ho nebavilo učiť. Ale bolo to preto, že bol sprostý ako tágo. To som si všimla už pri pravopisných chybách v sms alebo úplne stupídnych vetách, ktoré nedávali zmysel. Bolo vidieť, že toho veľa neprečítal a veľmi ľúbil diskutovať so svojimi skrachovanými kamarátmi v pajzli o témach, ktorých nadpisy si prečítal v SME alebo    

     Pravde a keďže jeho kamoši boli extra sprostí, tak vyzeral ako totálna hviezda. Aj keď napríklad nevedel povedať niektoré cudzie slová. Namiesto frustrovaní hovoril flustrovaní. Nevedel poriadne ani jeden cudzí jazyk aj keď bol v Anglicku, kde samozrejme robil strašne kvalifikovanú prácu v pakistanskom bistre. A  keďže bol rozmaznaný, zistil, že v UK naňho všetci serú a nikto z neho nepadne na riť a proste jedného dňa, keď zase niečo posral (nezamykal si izbu v dome plnom iných ľudí a vykradli im ju a požičal peniaze nejakému kamarátovi (mal ich ich milión, ale keď niečo potreboval, musela som mu peniaze požičať ja) a ten s nimi zdrhol) tak sa proste zobral a prišiel na letisko, že chce ísť domov a nech mu dajú prvú letenku, ktorá bola kokotsky drahá a nič si neušetril. Potom mal perspektívne joby ako poisťovací poradca alebo predával nejakú kozmetiku.a prekvapivo vždy v jeho prípade mu vraj niekto nezaplatil alebo neposlal tovar alebo on poslal peniaze na zlý účet. Prehovorila som ho, aby odišiel do iného mesta a nebýval s matkou, čo v 28 rokoch naozaj nie je zdravé. V meste, kde si nájde prácu aj ten čo nechce, on nebol schopný mať nejaký dlhodobý job. Stále mu vraj neplatili alebo meškala výplata a on nemal na nájom a ja som mu postupne požičiaval až z toho bolo 2000€(tak mi treba, ale aspoň kokot vrátil už pár stoviek, aj keď ma klamal, lebo je totálne sprostý, že mi ich nechal u nás doma, čo ma totálne nasral, lebo som volala rodičom, ktorí chudáci o ničom nevedeli a teda na mňa to niekto skúšať môže, ale ak si robí piču z rodičov, to prekročil mieru a za to zaplatí, napr. peniazmi, ktoré mi dlží). Robil vždy dramatické vyhlásenia, ako mi to vráti, aj keby žrať nemal, ako predá auto(ktorého splátku a opravu som zaplatila ja) alebo 7 ročný notebook. Keď som sa pýtala či ho chce predať niekde na ulici povedal zase teatrálne “nech aj na ulici”. Inak iná výhovorka, prečo mi nevrátil peniaze bola – asi sa stalo niečo v banke, volal som tam a vraj to poslali na zlý účet.

     A ma ojebával, že má dokončeného bakalára nejakého trápneho oboru(nech je obor trápny, ale ja vyžadujem VŠ). Stále mi tvrdil, že diplom už dávno má, len si ho ešte nestihol vyzdvihnúť(potom tvrdil, že mu chýbajú už iba dve skúšky, potom z toho boli tri a myslím, že vlastne na školu ani nebol zahlásený). Hm uvažujem, čo mu bránilo, keď ležal doma vyvalený hore pupkom ako nezamestnaný(pardon, poradca na živnosť – haha ešte aj v zdravotnej poisťovni mal 800€ nedoplatok, pretože je nad jeho inteligenčné schopnosti si zistiť, čo má platiť, hlavne keď hovno robí a nemá nič iné na práci) a mal kopu času si skočiť do školy. Najviac ma bavilo, keď už som vedela, že mi klame ale on bol príliš sprostý zo zistiť a vždy keď si vymyslel nejakú kravinu, že prečo dnes nebol pre diplom, tak som mu dala riešenie napr. že si má spísať plnú moc a dať ju matke, dala som mu adresy notárov atď. Bolo zábavné sledovať, ako nevie ďalej klamať, lebo je proste debil a začali mu tiecť nervy a vždy v telefóne explodoval. Raz som tuším dostala darček – kabelku, ale bola kúpená za moje peniaze, čo som mu požičala. Zbožňoval sa ľutovať a vždy hovoril, že dúfa, že konečne bude mať šťastie na lásku a že si zaslúži trochu miesta na slnku (myslím, že bol príliš sprostý na to, aby vedel, že to bola vojnová politika Nemecka pred I. SV).

Inak vždy bol niekto zodpovedný za to, že je kokot. Rodina, práca (lebo sa nedá u nás normálne poctivou prácou zarobiť, všetci kradnú – tieto inteligentné kecy napr. o tom, že politici kradnú púšťal napr. vtedy, keď som sa pýtala, prečo si nezaplatil poistenie a že má nedoplatok a budú penále a tvrdil mi, že on to ošéfuje ako politici).

Pozitívne bolo, že sa snažil mi občas variť. Ale bol strašný sedlák, čo som si všimla až neskôr, napr. keď sme boli na verejnosti, v ničom sa nevyznal, ale v kuse musel niečo hovoriť a všetci moji kamoši ho tak s ľútosťou sledovali (ale viac asi mňa) lebo trepal kokotiny non plus ultra.

No proste životný omyl. Ženy, ak niekto nie je schopný si ani urobiť maturitu, nie je to preto, že svet je proti nemu. Ale preto, že je sebestredný a tupý debil, takže utekajte.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

