Ups – externý hard disk

Ups!!! Môj momentálny priateľ (normálne ani nechcem vysloviť, že môj budúci ex) našiel na mojom externom hard disku, ktorý som mu dala aby tam nahral fotky, folder, ktorý sa volá, že “muži” a každý môj zárez tam má vlastnú zložku s menom a fotkami, aby som nezabudla po určitej dobe. Fotky tvári a vtákov. To aby som tiež nezabudla, prečo som sa rozišla. A síce to neotvoril, ale vidím, že ruky mu to podáva a teda mal celkom poznámky. A keď som povedala na nejakej oslave na otázku, že akú hudbu počúvam, že aj hudbu môjho momentálne priateľa, ruku dám do ohňa za to, že zostal zronený. Je načase to zaheslovať, ale potom sa zas bude pýtať, či mám čo skrývať. No mám, nechcem aby videl čuráky, ktoré sú väčšie ako jeho. Si to bude brať osobne, aj keď to s tým nemá nič spoločné. Asi by som si mala písať deníček a robiť papierový scrap book. Ten môžem rituálne spáliť, mazanie nemá taký efekt. A vy inak ako sa máte? Ste mi dlho nič nepísali.

 

Ach, teraz zisťujem, že tam nemám bubeníka. Ale ten bol tak špatný, že sa mi monitor pokazí, ked sa dá fotka načíta.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

