Too lost in me

Zajačik je minulosť, je to oficiálne ukončené. Teda to sexuálne. Aj ked hrúza. Prišiel ma čakat na letisko, ako vo filme. Čakal ma pred východom z terminálu. Ja som si ho vôbec nevšimla, on ma objal, pobozkal, povedal, že mu chýbam, že ma chce a ja som ho vzala domov a povedala som, že to ďalej nejde a on bol smutný a potom som bola smutná ja. A povedal, že sa mu nemám ozývať, lebo to nezvláda.

 

No jo, tak na zlomene srdce je najlepší alkohol, party a nový partner aspoň na sex. Dúfam, že si niekoho rýchlo nájde a nebude zničený a nezačne zase intenzívne hulit, lebo som ho od toho mierne brzdila.  Už mi písal, že má nejakú novú, ale že je to proste iba náplasť.

 

No a Dj / finančný analytik? Bol u mňa celý víkend. Takmer tri dni sa odo mňa nepohol. Až som bola z toho vykoľajená. Veľa toho nenahovorí, ale aspoň sa už pri sexe uvoľnil.

Ale to musel po tom, čo sa stalo. Sexpanne… proste chlapi si nepripustia,  že potrebujú menší kondóm. A vo mne ten kondom zostal. Pri sexe som mu siahla na jeho páku a zistila som, že je holá. A akosi som nevidela kondóm. Nebol ani na posteli ani nikde tak som vedela koľká bije. A nikdy som si nemyslela, že vagína je tak hlboká milé dievčatá. Je kurva hlboká. Tú gymnastiku, čo som robila na wc si nechcite predstaviť.  Ak budem mat dieta, ono sa asi stratí vo vagíne. Ako čierna diera alebo bermudský trojuholník.

 

On bol z toho totálne perplex. Sa mi ospravedlňoval, sedel s hlavou v dlaniach a hovoril, že ho už asi nikdy nechcem vidieť a ja som potom naňho zvrieskla, že nech ma neserie, ľutovať sa môže inokedy, teraz ide o mňa. Jediné, čoho som sa bála, bol nejaký zápal. Ja totiž neviem ako dlho tam môže byť cudzie teleso.

Inak Mr. Knowitall ma presvedčoval, že je to chyba, pretože ja som bola hore a pri tejto polohe vznika vo vagíne vákuum(you dont say). Môj argument, že je mu proste kondom veľký, bol ignorovaný. Muži holt.

 

 

Ked som ráno nabehla na gynde, sestrička na mna  čumela.

 

 

Mala som nehodu, zostal vo mne kondom

Akože je vo vás? Akože fakt?

Hej, veď preto som tu.

 

Môj gynekológ ma zavolal a ujebával sa už vo dverách a som mu povedala, že potrebujem k nemu zákaznícku kartu, lebo som tam pečená varená bud kvôli tabletke po, špirále alebo toto. Povedal, že to sa stáva a zaželal pekný deň:-)

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

