Ten jeden

Moja emocionálna interakcia naberá na obrátkach. S pánom môjmu srdcu blízkemu sme urobili ďalší krok na ceste k vzťahovému a citovému zotročeniu jeden druhého. Úspešne sme absolvovali výlet do stovežatej. 4 dni pre Nemca kultúrneho šoku, prespania u kamarátky, ktorá sa práve rozchádzala s takou gráciou o ktorej ja môžem iba snívať (ja keď sa rozchádzam, lietajú knihy, mobily, šperky a nadávky) a podobne. Prestáli sme to na úrovni, hádali sme sa každý deň len asi 4x. Najčastejšie o politike a histórii – dajte dokopy dvoch politológov a nezhodnú sa ani na to, čo zožerú na hlaváku.

Ja som mohla využiť výhodu takmer domáceho prostredia, pretože keď sme sa hádali o II. SV v múzeu, kde bolo naposledy živo keď na ulici pochodovali malí vojačikovia s Hakenkreuzom na ruke a on povedal, že robím drámu a že on odchádza !!! ( a kto robil drámu) mohla som povedať, že pokojne, no ja mám kľúče a on nevie, kde bývame lebo ani nevie prečítať zástavku MHD pri ktorej bývame. Ach ako milujem ž,č,š a tak. Tento fakt jeho nekonečnú lásku ku mne asi prehĺbil, pretože vždy zostal.

Ako vždy keď niekam cestujem a nie som sama, dostala som krámy. Keď nie som vo vzťahu dostávam krámy iba vtedy, ak idem na dovolenku k moru. Z toho vyplynulo, že som bola na nevydržanie a ani nekonečné ládovanie čokoládou mi nepomohlo, potom som akurát bezdôvodne plakala pri počúvaní pesničiek depeche mode a pripadala si tlstá. To, že nie som vyžratá, mi chvalabohu potvrdil darling, ktorý sa po mne plazil ako liana. A na oplátku som mu ja na selebrovanie mojej atraktivity urobila pravidelne blow job, ktorý sa v kombinácii s exotickým prostredím cudzieho bytu a miernych nervov z toho, že sme sa báli, že niekto príde, pretože sme stále počuli kroky o ktorých sme zistili, že je to iba zajac v klietke, čo si zahrabáva hovná, stal neodolateľným – hm, to bola dlhá veta a myslím, že je tam asi 6 gramatických chýb.

Bolo mi povedané, že ho manipulujem a že ho držím na krátkej lajne… to sa stane milé dámy, ak chlapovi poviete “choď s kamarátmi a zabav sa”. Hľadajú v tom špinavý trik. Ten trik tam je, to áno, ale ja svoje eso z rukávu vytiahne o pár mesiacov. Ale nie o 9, nebojte sa.

A áno, ešte stále sa pravidelne holím a keď si potrebujem prdnúť, vypadnem na záchod. A dostala som darček, len tak. Lebo som ho dostatočne dlho buzerovala a naznačovala. A nie, tentoraz to neboli keksy, ktoré mi vždy zjedol. Bol to hrnček, ktorý som dlho obdivovala. Darček bez dôvodu, pre Nemca vec nevídaná.

 

Čo asi najviac vystihuje celú vzťahovú frašku je citát komika, ktorého sme videli v divadle.

 

Pre každého z nás je na svete niekto. Z tých miliárd ľudí je na svete jeden, ktorý k vám pasuje. Musíte ho však nájsť. So go and start at a local disco.

 

V podstate je zázrak, že ľudia, ktorí sa dali dokopy na diske, spolu sú. Pretože si uvedomte… nekupovali by ste ožratí toastovač alebo mixér. Ale bez problémov si vyberiete ožratí partnera na niekoľko rokov alebo celý život.

 A dobrú noc.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

