Stres

Môj “vzťah” s bubeníkom sa posunul na ďalšiu úroveň. Praskol nám totiž pred mojím odchodom domov kondóm. V živote som nevidela chlapa tak spoteného a bledého, keď som sa ho spýtala, čo chce robiť. Chvalabohu to zistil veľmi skoro a nič sa nestalo (na druhej strane je super v tom, že sám kúpi kondómy a berie to ako samozrejmosť, lebo Slováci a Česi to zásadne nechajú na ženskej a tvária sa, že sa ich to netýka a 30roční chlapi ti s kameným xsichtom tvrdia, že celý týždeň nemajú cestu okolo drogérie alebo že sa hanbia!!!. Keď som mu povedala, že kúpim, nechápal, že prečo by som to mala robiť, keď je to jeho vec. Inak rovnaké skúsenosti so Slovákmi majú aj kamošky. Hlavne jedna, ktorá dostala prezývku Columbova žena, pretože ju jej frajer nemohol nikomu ukázať a ona je preto môj hrdina). Ale typický chlap, vymenil ho a išiel ďalej a povedal mi o tom až po sexe. Povedal, že on je preťažený,  že ja určite viem, čo mám robiť. Objal ma a povedal, že to bude dobré. Som si zavolala na gyndu, objednala recept na tabletku po, vytiahla ho z postele a išli sme. V metre mi tvrdil, že pôjde so mnou, ale keď som mu povedala(zo srandy), že chcem, aby sa išiel posadiť do čakárne, povedal, že musí ísť domov. Vybavila som, čo bolo treba a napísala mu sms, že ďakujem za podporu a mám pocit, že je preťažený celou situáciou. Zahanbene odpísal, že je to bohužiaľ tak a odvtedy je cukrík a píše mi takmer každý deň a vraj sa stretneme, keď prídem, som zvedavá. A krámy čakám každý deň a už by kurva mohli prísť, lebo som nafúknutá ako balón. A aj keď nemám teraz na sex ani pomyslenie, chýba mi jeho vták, lebo je fakt fajnový, také malé umelecké dielo, keď už tvár nesedí.  Povedal mi zas, že ma má rád ani príliš veľa ani príliš málo, že tak akurát a že má ma rád natoľko, že nebude spávať s inými. Ja som povedala, že ak máme v úmysle sa stretávať ďalej a pravidelne, mali by sme uvažovať nad inou formou antikoncepcie a on súhlasil. Ale ako správny Nemec chce aj hormonálku aj kondóm, sicher ist sicher. Milí moji a ako si to mám vysvetliť? Dajte mi tipy, ja neviem, čo si mám myslieť.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

