Som zlá?!

Keďže som šťastne zadaná(áno, aj mne zabehlo, keď to po sebe čítam) na online portáloch som minimálne. Zmazala som si profil na tom, kde som spoznala Schatziho a dramaticky som mu to povedala a urobila smutné oči, že on to ešte neurobil, aj keď viem, že tam nechodí a nechala som si profil iba na takom strašne retro nemeckom chate. Je úplne jedno, že tam mám napísané, že nič nehľadám a že som zadaná. Aj tak sa ozývajú, lebo si zase myslia, že keď som zadaná, tak si chcem nezáväzne zasúložiť. No nechcem. Možno neskôr budem chcieť, ale teraz tú potrebu nemám a pri predstave iného penisu ako toho od môjho chlapa som úplne chladná. Okrem toho nemám cas, lebo musím podporovat mojho chlapa, ktorý má teda fakt pocit, ze pribral a je z toho viac v prdeli ako ja, ked som zistila, ze MC Erika A Barbara spievajú na playback.

Snažím  sa schudnúť, vraj sa to darí, aj keď moje rifle hovoria opak. Jazdím na bicykli a to tak, že 32km a podobne a potom mám riť ako kameň a zjem polku chladničky, ale mám dobrý pocit, že som pretriasla sadlo. A keď je veľmi teplo (tento rok aj v Nemecku) tak sedím doma a nudím sa. Snažím sa čítať chytré knihy po anglicky, ale nerozumiem im a preskakujem strany a teda s tými vedomosťami nemôžem robiť dojem ani na slovenských robošov v krčme. Apropo roboši… to má dovádza k téme. Keďže sa nudím, som aktívna na facebooku, kde sú rôzne skupinové klenoty ako napr. Česi a Slováci v De a podobne. Som tam nahlásená, občas kuknem a občas aj zaflamujem v debate. Vždy sa objavia zaujímavé témy… ako napr. ako je v Nemecku hrozne a ako by radi boli všetci doma. To si prečítate pičung na dve strany. Alebo moja  obľúbená… Ako sa vám páčia nemecké ženy alebo muži. Najprv si človek pozrie, že Nemky sú proste hnusné, tlsté a podobne a že tam nie je v Nemecku jedna pekná a že Slováci ich aj tak nechcú a ide im iba o peniaze. Človek by si pomyslel, že tie Nemky sú monštrá a človek oslepne, keď ich uvidí. A potom som si dovolila vyjadriť protichodný názor a vyjadrila som sa, že problém nie je v tom, že Slováci nechcú Nemky ale naopak. Prečo aj? Pretože nezostanú s dieťaťom doma, nepomôžu v domácnosti a sprchujú sa každý druhý deň. Načo som dostala krásnu ukážku toho, ako sa môže prejaviť nakrknuté mužské ego. Bola som otitulovaná ako smutná osamelá žena, ktorú Slováci opustili a ona to nezniesla a že mi ubližoval môj otec… A vyjadrila som sal, že slovenský roboš na páse nie je naozaj dobrá partia, aj keď je to ťažko uveriteľné a áno, naozaj sú muži so vzdelaním atraktívnejší ako kamioňák. No v skratke…som satan, arogantná, čo si myslí, že je najlepšia a keď má niekto vzdelanie, neznamená, že je lepší človek. A viete čo je najlepšie? Ten, čo ma verejne urazil v debate, že som opustená čúza, mi predtým písal súkromné správy na fcb a chcel ísť so mnou na rande a ja som odmietla, pretože som mu povedala, že sa s ním nemám o čom baviť?  A on už o mňa vraj nemá záujem. No holt… typický Kartoffelgesicht.

 

Inak sa nič zaujímavého nedeje. Očakávam prsteň, romantickú cestu, dve deti a dom.Takže nič nové. Prebieha to vždy zhruba takto…ja mu poviem, čo chcem a on povie, že ok.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

