Sľubujem, že to nebudem brať vážne

Neviem čo s voľným časom a keďže nemám chuť venovať sa alkoholickým pitkám (lebo je to drahé a som z toho tlstá a moje ženské tvary sú sexy len odtáľ potáľ a chlastať sama je veľmi zúfalé), rozhodla som sa zase si nájsť nejakého Freunda na sex. Tentoraz naozaj iba sex, čestné pionierske, keďže aj škaredý chlap je kus kokota.

No k veci… zajac chcel so mnou neskutočne ísť von zase raz. Ja som prišla neskoro(ale len o dve minúty) a on tam už nastúpený. Keď ma videl, nahodil úsmev ako keď sa po dlho čase poriadne vyštíte, taký spokojný. Samozrejme chlapec nemá ani šajnu, keď ideme do mesta, že kam by sme mohli ísť, čo by sme mohli robiť, môžeme robiť všetko čo chcem, že sa rád prispôsobí ( to inak hovoria často, keď existuje možnosť, že si zasunú-pôjdu s vami aj na výstavu ajurvédskej kaligrafie pre slepých). Tak sme boli asi v troch krčmách, kde som ho opila českým pivom a Becherovčičkou, pri ktorej so mnou flirtoval barman , ktorý vyzeral ako Majster N a z môjho prízvuku zistil, že som z bývalého Československa, takže som dostala ďalšiu Becherovku zadarmo. A zase dokola… joke, letmé dotyky vonku. Čo mi už bolo totálne otravné, pretože to sa dialo na poslednom rande a nemala som chuť to robiť znova. Zatiahla som ho do krčmy, ktorá vyzerala ako vybydlený squat – je to mimochodom bývalý byt, kde máte v strede krčmy sprchu a v nej okno, kde vidíte na záchod. A musela som opäť pomaly taktizovať, aby som moju korisť nevyplašila. Sranda, že muži si myslia, že akí sú lovci. Každopádne, po asi druhom pive ma začal objímať a blabotať niečo o tom, ako je rád, že ma stretol a ako je so mnou super, tak som sa rozhodla, že to trápenie ukončíme (viete, ako keď narazíte autom do psa a aby sa netrápil, ešte zacúvate) a začala som sa s ním bozkávať a bolo to veľmi príjemné. Po chvíli som bola smädná a prestala som a on mi chytil hlavu do rúk, pozrel do očí a spýtal sa “si v pohode?” Neviem čo robili jeho predošlé baby pri bozkávaní, asi sa cítili zneužité. A potom to zaklincoval ešte tým, že mi povedal, že mám krásne oči. So precious. A hlavne ako sa pri tom snažil tváriť sebavedomo.

Po chvíli si k nám prisadla skupinka 4 študentov (tipujem fildu) – 2 baby a 2 muži, ktorí vyzerali ako Justin Bieber, teda podobný účes ale to tu letí. A jedno z tých dievčat ku mne prišlo a strašne milo a slušne sa ma spýtalo “prosím vás, nechcem rušiť, ale vidíme, že ste tak krásne zamilovaní, chcem sa spýtať ako dlho sa poznáte”. Načo som jej odpovedala, že nie sme zamilovaní, že ho chcem len prefiknúť (pivo jej mierne zabehlo) a že sa poznám ca. 2 mesiace, tak bola sklamaná, lebo prehrala stávku, tipovala nám 3 týždne. Ale potom mi došlo, že dievča malo pravdu, pred 3 týždňami sme sa poslali s bubeníkom do péčka.

 

Po bozkávaní dokázal zajac myslieť už iba vtákom a mi potichu povedal, že ak budem chcieť, môžeme ísť ku mne, ale iba ak chcem, že on ma nikdy nebude do ničoho nútiť. A prečo mu trvalo tak dlho ma pobozkať? Mal zo mňa strašný rešpekt. No tak díky. 

Vzala som ho ku mne, prespal, ale sex nebol, chlapec bol vďačný už len za to, že so mnou mohol byť. A padla samozrejme veta, ktorú nemôžem brať vážne…”keby som bol starší, strašne rád by som bol tvojím partnerom”. Ale je super mať ráno vedľa seba niekoho, kto je fakt príťažlivý, sexy a dobre vonia.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

