Private

Tak teda…čo som sa dozvedela? Keď si dvaja dospelí muži, ktorých ľúbostný život je viac ako tragický, dopisujú o ženách, je to lepšie ako Monthy Python. Na fcb komunikácii som zistila, že mal strach, že som ho nakazila pohlavnou chorobou, aj keď sa stále chránime. Bola to ale iba alergia na jedlo. Môžem si za to sama, lebo keď povedal, že má vyrážku tak som odpovedal “hádam nie zo mňa, hahaha”. Jeho múdry kamarát, ktorý stále sedí doma mu urobil zoznam chorôb, ktoré odo mňa mohol chytiť.

No a samozrejme opísal naše prvé rande, diametrálne odlišne ako prebiehalo. Podľa jeho scenára sme sa spolu hneď vyspali, teda lepšie povedané – on ma dostal do postele, mňa husu naivnú.  V skutočnosti som ho ani nevzala domov:-) Ale samozrejme išlo o image a jeho kamaráti túto story nadšene vítali.

Na druhej strane ma sklamalo, že keď som sa pred ním roznežnila a rozplakala, vykecal mu to a povedal, že robím drámu, ale že som zamilovaná a on mi to preto toleruje… Hm. Taký drsňák neskôr napísal, že či mu kamaráti nevedia dať tip na pekné byty, pretože by sa so mnou chcel nasťahovať. A dostávala rady ako… musíš jej ukázať, že je pre teba dôležitá…, ženy milujú drámy a pod. Podotýkam, že jeho kamarát je chronický single.

 

Anyway…a najväčšia pecka. Priznám sa, nevydržala som ani 2x a išla som zase na fcb. A zistila som, že ho trápi jedna vec, lebo mi klamal čo sa týka veku. Hovoril, že je mladší ako v skutočnosti je a nevedel postupne ako mi to má povedať, že má vysoko nad 30. Ja som vždy hovorila že nad 33 sú pre mňa starí a z toho bol úplne v prdeli. Bolo zase dosť milé čítať, ako sa bojí, že to ukončím. A opäť výborné tipy… povedz jej to vtipne, napr. začni, že si kriminálnik, aby to neznelo tak hrozne:-)

 

Nechcela som ho trápiť tak som si ho naviedla kam som chcela.

 

Zlato, mám pocit, že ťa niečo trápi. Vieš, že mi môžeš povedať všetko.

 

 A už to išlo. Ale samozrejme má pocit, že mi to povedal sám.

 

Ale tak čo už. Ten vták a sex za to stojí. A okrem toho povedal, že ma má rád svojim kamarátom a to už niečo znamená.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

