Presun

nechcem aby to vyzeralo, že sa veziem na módnej vlne anonymity. Ale áno, zmenila som adresu a blogspot je stalkerfriendly, preto som tu. A ešte aj preto, že mi blog našli rodičia a krvi by sa vo mne nedorezal. Hanbou som sa skoro prepadla. Anyway… pokračujeme

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Presun

  1. Chérie says:

    keď som ešte na starom blogu písala úchyláčiny a našli mi ho rodičia, tak sa so mnou mama týždeň nebavila:p

Leave a Reply

