Povrchné počteníčko

Kamarátka, ktorá je tu na to, aby sa starala o moje citové karamboly, by sa mala učiť a preto samozrejme prokrastinuje jak sviňa. Ja keď prokrastinujem, tak mám krásne obočie, lebo si ho stále trhám a ona zásobuje okolie cennými slepačími článkami pod názvom “povrchné počteníčko”.

Napr. http://feminity.zoznam.sk/c/859494/kazda-dobra-milenka-ma-svoju-skrinku-rozkose-co-v-nej-je

 

Našli sme tam múdrosti ako

“Ak milujete, strácate zábrany. Láska vám otvorí všetky dvere a sami budete obdivovať vlastnú kreativitu. Pre sexuálny život je dverami do komnát, o ktorých sa niektorým ani nesníva. Vychutnávať si každú sekundu a každý dotyk milovanej osoby je cesta k naplneniu vašej skrinky rozkoše.”

 

“Najúžasnejší sex je o láske a vášni pretvorenej do rozkoše a pôžitku. Nič nedokáže byť takým vodcom a múzou ako práve láska. Nechajte sa ňou viesť a uvidíte, čo dokáže. Určite vás privedie k skrinke rozkoše a jej tajomstvám.”

 

Tých blitkov je tam nekonečne veľa, podľa mňa by ma preniesli cez celé PhD. štúdium, ak by som sa mu venovala.

 

Ale kurva… kto to píše?

 

To sú také sračky. Úplne to kazí predstavu sexu, toto som čítala keď som mala 19, lebo vtedy nebol ešte net taký rozšírený a letela Slovenka a Život a Chvilka pro tebe. A potom som sa snažila napratať do sexy bielizne (sexy znamenalo čipkovaný polyester od Vietnamca, po ktorom človek akurát dostal kvasinky) a moc sexy to teda nebolo. Chvalabohu som nedospela do takého štádia, že som sa snažila robiť striptýz, čo je tiež obľúbená rada ženských časopisov v rubrike “ako rozpáliť svojho miláčik”. Ja vám dám radu… dobre mu vyfajčite.

 

A na intráku to človek robil opitý alebo rýchlo, pretože za dverami stál vždy nejaký kazišuk a potom človek musel pol roka počúvať od kamarátov, ktorí načúvali za dverami moje vlastné výkriky vášne (mňa to prenasleduje doteraz).

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

