Plný…nos

Som chorá a ešte k tomu mám zas nejakú alergiu na trávu. Ale nie na tú, čo myslíte, ale na tú, čo rastie v parku a medzi kachličkami a tak. Oči mám ako feťák na nádraží a stále soplím. Inak mať plný nos je na prd. Nedá sa potom dobre chlapovi fajčiť, lebo nemôžem dýchať, keď mám plné ústa. Tieto technické problémy ma nikdy predtým nenapadli. A na jeden nádych to fakt nezvládam.

 

Inak som zistila, že ženy sú v rôznych kultúrach rovnaké. Odkedy som s chlapom, začínajú sa mu ozývať jeho bývalé, ktoré onho nemali rok záujem. Vyrojili sa ako komáre po záplavách. Bude treba urobiť razantný postrek. Keď zistili, že som real a on nie je teplý, lebo má 35 a nie je ženatý a to je na dedine horšie ako mlátiť ženu, tak sa zrazu k nemu nasáčkujú na grilovanie, keď tam nie som alebo sa prihlásia a inú s ním na festival, keď ja cestujem preč. Celkom zábavné. Bohužiaľ žiadna nemá na môj východoeurópsky šarm, ktorý je nový a neokukaný a nie som úplne debilná, lebo rozumiem po nemecky. Zásadne im vykám, keď sa stretneme a neobjímam ich, iba im podávam ruku. Na falošné úsmevy som už príliš stará.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

