Pár faktov

Zase viac menej randím a preto som o sebe zistila celkom šokujúce veci.

 

1) Bozkávam sa s chlapom často iba preto, že chcem aby držal hubu alebo pretože je trápne ticho alebo preto, že ma nudí ( ešte aj preto, že som nadržaná). A kto z vás to nerobil, nech hodí kameňom. Nejaký extra magic moment som nemala už dlho. A preto som sa rozhodla, že pri bubeníkovi (áno, asi randím s bubeníkom) budem úplne zakríknutá a nechám ho, nech sa snaží a nech ma dobíja (ale takú chuť som mala vraziť mu jazyk do krku, aj keď nie je pekný, že som zožrala na upokojenie balenie gumových medvedíkov. Ale zas ma tak sexy ruky z toho bubnovania, že keby mi chytil kozy, tak mu dám vienok). Som počula, že tak to majú chlapi radi. Zatiaľ sa ma letmo dotkol v kine, ak to bude takto pokračovať, možno do jari 2013 sa dostaneme k intímnostiam. Sex, drogy a rock n roll po nemecky, vážení.

A nehovorte chlapovi, že je milý, je to hrozná urážka. Ako povedal bubeník, tí sú najhorší, lebo ich nikto nechce do postele. Aspoň viem, o čo mu ide.

 

2) Výborný spôsob ako si sama zabrániť vyspať sa s chlapom, je neupratať si. Ja už som niekoľkokrát bola takto tesne, že sa s niekym stretnem a zoberiem ho k sebe domov, ale väčšinou mám bordel ako v tanku, taký hrozný, že sa sama pred sebou hanbím, ale stále nie dostatočne na to, aby som si upratala a preto k sebe nikoho nevezmem. Myslím, že mi to ušetrilo dosť nepríjemných situácii, keď bolo treba ráno niekoho vyhodiť.

A univerzálnym riešením je neoholiť sa, pretože ten pocit studu je neprekonateľný, takže vtedy si nikoho nepustíte nielenže do bytu, ale aj do nohavičiek.

 

3) keď spím u niekoho alebo niekto spí u mňa, mám šialený strach, že budem v noci chrápať, pretože viem, že to robím, kamošky mi to potvrdili. Alebo prdieť, to mi nepotvrdili, ale možno iba preto, že sa hanbia. Hmmm, možno sa to stalo u norimberskej klobásy.

 

4) Som príliš nadržaná a to mi zahmlieva úsudok a preto som schopná si začať niečo s chlapmi, ktorí sa mi nepáčia. How low can you go? Smerom nadol nie je žiadna hranica. Už dokonca uvažujem nad zajačikom.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

