Ono sa to ozvalo

Vážení, neviem, či ma má hore niekto rád, ale asi sa rozhodol, že si dobehnem stratenú mladosť, pretože fakt musím v poslednej dobe mužov odháňať trojmetrovou tyčou a nemám pocit, že je to tým, že nosím telové podprsenky u ktorých to vyzerá, že žiadnu nemám. Vraj mám nejaké sexuálne fluidum. Už som to počula od viacerých. Nejaké také, že si chlapi na prvom rande so mnou predstavujú ako mi to!!! robia a ja si to užívam. No nie je to rozkošné? A to mám momentálne každého okrem jedného na háku. A čím viac ich mám na háku, tým viac chodia. Akože WTF?

Zase sa mi potvrdila moja teória, že sex a vzťahy sú prijebané a nefungujú logicky ani racionálne. Proste – autista sa ozval. Vedela som, že sa ozve, nevedela som iba ako rýchlo. Povedala som mu, že nech sa ozve, keď bude vedieť, že chce so mnou niečo vážne. Samozrejme to sa neozval preto, ale preto, že ho svrbí a nikto nebol taký dobrý ako ja, to za prvé a za druhé asi ho ani nikto nechce, keď vidia, aký je pokazený. Ozval sa mi veľmi originálne, aby sa mi poďakoval za pohľadnicu z dovolenky. Konkrétne som ho v tej pohľadnici vyfuckovala. Tento muž je synonymum suterénu sebavedomia, keď sa poďakuje za pohľadnicu, kde ho pošlem do péčka. Ale proste sa splnilo – vždy sa ozvú (bohužiaľ nie kvôli vašemu srdcu) ale kvôli vagíne. Inak ak by ste chceli vedieť, čo písal, tak nič moc. Že ďakuje a ako sa mám. Keď už panáčik chce, mohol by sa aspoň viac snažiť. Rohlíkom a emailom ma neopije.

A napísal, že má pocit, že sa naňho asi hnevám a zrejme ho nemusím. No prečo asi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

