Norimberská klobása

Keďže môj vzťahový guru Wicked zase prispela článkom o Nemcoch do mlyna – aha tu, tak ma napadlo, že by som mala nad sebou pouvažovať a chytiť šance a vtáky za pačesy (teda vtáci by mali byť oholení, lebo pačesy na vtákoch nie sú teda nič extra, až taká vintage nie som, to letelo ešte za Spartakiády).

 

V Nemecku som dlho o ozajstného Nemca (takého, ktorý je čistý, voňavý, upravený, má ho veľkého, je za rovnoprávnosť, lakomý, vracia fľašky aj keby ich mal vliecť zo sebou do divadla, kupuje bio a cestuje kvôli lacnejšiemu mlieku na druhý koniec miliónového mesta) ani nezakopla. A to bol vlastne môj cieľ, nájsť tu niekoho, kto nie je ako Slováci a Česi, pretože to som vyskúšala a teda hovno, hovno zlatá rybka.

 

V meste síce vidím, že na mňa chlapi čumia, ale prihovárajú sa mi iba Turci. Ale na mojej ceste z Prahy som stretla vo vlaku sexy Nemca. Long story short -V kupéčku si ku mne sadol starší pán a dvaja mladí Nemci (jeden extrémne prcavý). Nemec. Asi boli erupcie na slnku alebo vylučujem nejaké feromóny, ale balil ma jak divý. Teda ako divý Nemec. Tí balia inak. Proste na mňa dve hodiny nenápadne pozeral, potom som sa mu pozrela do očí a spýtala sa ho či mu chutí Kozel(Pivo Kozel, ráno se poser). Povedal, že nie. No a po ďalšej pol hodine ma konečne oslovil. Spýtal sa, aké je dobré české pivo. Potom hodinu nič, musela som sa spýtať čo tam robili. Ale čumel na mňa tak, až som sa pozerala, či zips nemám rozopnutý. No a potom sa konečne rozkecal, stále sa ma pýtal kam idem a ja som iba nadávala na mesto, kde žijem a dostala som odpovede typu: “ak sa ti tam nepáči, príď do Norimbergu”, “urob si výlet, ja ťa povodím” alebo “škoda, že už iba hodinu cesty, s tebou je to úžasné”. A nič viac, nevypýtal číslo, nespýtal sa na meno, proste nič. A pri vystupovaní som extra čakala pri vlaku a akože sa balila a on prešiel okolo a povedal “Tja, vielleicht sehen wir uns”. No nejeblo by jedného z toho?

 

Každopádne, bola som zrejme posypaná zlatým prachom Rosamunde Pilcher, pretože sa stalo niečo nezvyčajné. Po ceste vlakom som bola high asi dva týždne a bola som zamilovaná a potom som dala inzerát na portál na podobné stretnutia. Hnilo to tam 4 mesiace a už som aj zabudla. No a pred pár týždňami mi zrazu prišiel email, že jeho kamoš našiel inzerát (haha, takže o mne hovoril kamošom) a že by bol rád keby napíšem. Držím to teraz v platonickej rovine, mám ho na facebooku a dopisujeme si. Ešte som neprezradila ani svoje priezvisko. A ani nerobím dvojzmyselné narážky. Dala som mu čas a pozval ma do Norimberku, takže uvažujem, že či ísť alebo nie. Pretože môj plán je spoznať jeho Nurnberger Wurstchen (norimberskú klobásu). Týpek je zrejme nízky- neviem to presne lebo som vlaku sedel , veľmi dobré telo, večne happy party boy, každá by si ho vzala ako dovolenkový flirt niekde na Mallorke. Taký Brad Pitt pre chudobných. Vyzerá to nekomplikovane, tak uvidíme. Len si musím rozmyslieť, či tam pôjdem. Lebo ak pôjdem, počestná nezostanem.

Na fcb chate, kde je každý hrdina (niečo ako kamionisti na pokeci) si sypal popol na hlavu, lebo si nevypýtal číslo, povedal, že som ho úplne fascinovala a teraz sa mi pravidelne ozýva, aby mi dal vedieť ako sa má a či prídem. Je to nejaký Heizungstechniker, takže žiaden Lumen to nebude, ale už som  mala aj veľmi  vzdelaných a je to otrava, mo (haha preklep, malo to byť moc) rozmýšľajú a to nudí. Na spoznávanie klobásy nemusí čítať Goetheho. Tipujem, že prečítal pivný lístok a cenník služieb bordelov v Bankoku pretože rád cestuje (to je sexy) a ide sám do Dominikánskej republiky na trip. Myslím, že tam ide baliť ženy. Olallaaa

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

