Nič nové na svete

Samozrejme, update o chlapoch. Cute adorable german guy už pochopil, že s ním flirtujem, po tom ako mi volal a povedala som mu, že nabudúce sa nemá oholiť, lebo ma vzrušuje, keď sa ma zarastený dotýka na uchu. Na to sa spýtal “flirtest du mit mir?”. Tak sme sa dostali tam, kam sme chceli. To ale neznamená, že sa dostaneme ďalej, pretože sa má spýtal,  kedy mám čas, pretože ma strašne chce vidieť, povedala som, že kedy a on nič:-) Iba mi píše do práce sms, vraj má chuť to so mnou robiť a že sex so mnou musí byť skvelý.

A neviem,  či mu mám povedať, že ženu má chlap pobozkať najneskor na druhom rande, lebo inak skončí v škatuľke gay / fajn kamoš. No jedno rande už bolo, hodiny tikajú.

 

Vysoký inžinier sa mi samozrejme ozval. Šarmom jemu vlastným. O 22.00 mi napísal, že sa cíti sám a že aj PhD študent potrebuje nehu, či neprídem. Som povedala, že nie som žiaden bootie call ani bootie chat a nebudem sa drbať cez pol mesta v noci. Ak niečo chce, má ma prísť vyzdvihnúť. Na čo mi romaticky odpovedal (až som sa zapýrila), že nie je debil a nebude kvôli mne chodiť cez pol mesta a že nemám vyjednávať a mám povedať áno alebo nie. No proste, muž mojich snov. A zase mi nezabudol povedať, že má malého vtáka. A dozvedela som sa, že ženy volá materiál a ak nejakú nevie uspokojiť, volá ju “nevďačný materiál”. A že ak prídem, môžem mu skúsiť poupratovať. Som mu s láskou poďakovala a odkázala som ho na iné ženy v jeho zozname.

 

Dnes som sa ho spýtala, či si teda zasunul a povedal, že nie, ale že so mnou súložiť nebude, pretože mám vysoké nároky. Nikdy sme sa o nich nebavili, ale myslím, že mám napísané na čele, že to má byť dlhšie ako 5 minút, potrebujem aj bozkávanie a viac ako jeden výstre(k)l z muškety. Toto odmietnutie mi zase zranilo ego, preto som sa nechala pozvať od zajaca do reštaurácie, do baru a potom sme si to rozdali, aby nezabudol, čo vo mne má. Ale tie nemecké vtáky… ach Gott im Himmel. Moja slabosť.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

