Nechceeeem

achhh nechcem už obrezaného chlapa. Nechceeeem. je s ním strašne veľa práce a nadrem sa ako kôň. A pri blowjobe mi ide sánka odpadnúť.

 

No tak hádajte 3x čo sa stalo. Ja som tiež na prachy a keď ma niekto pozve na všetko a hovorí, že ma rešpektuje a sex bude, keď budem ja pripravená, stáva sa pre mňa neodolateľným. No holt je načase naliať si so zajacom čistého vína, že jediný nebude. Pán hobby DJ mi vliezol do duše omnoho ďalej, ako som chcela pripustiť. Zajacovi som to povedala cez víkend a v stredu sa stretneme, aby sme to ukončili. Myslela som, že to bude formálne, ale včera mi povedal, že si myslel, že nebude mať problém mať otvorený vzťah, ale že teraz na lyzovačke zistil, že na mňa myslí každý deň a je zamilovaný.  😦 I am a bad person. Mala by som ich podvádzať potichu a nebyť úprimná.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

