Mám zase raz hovno

Tak a je to zase raz v prdeli vážení. Prečo by niečo mohlo byť jednoduché.

Chlap, pre ktorého som zase raz bola ochotná urobiť všetko a snažiť sa, aby to fungovalo a boli sme šťastní, mi povedal, že nezvládal svoj život a nedokáže mi dať ani trochu pozornosti a či nezostaneme iba kamaráti (už ani sex nechcel), lebo on sa vraj nemá s kým porozprávať. Nie, nezostaneme, to takto nefunguje.

Amíkovi som dnes o polnoci písala sms k jeho narodeninám, kde som mu vypičovala, že je neslušný chuj, ktorý sa mi ani nepoďakoval, že som mu ponúkla lože a ešte extra servis okolo toho. Asi do 20s. volal, aby mi povedal, že mi posielal sms, ale že som ju asi nedostala a že mi ďakuje a bla bla bla. Ale hovorím, prvý dojem máme iba jeden a prepískol to kamarát. Dnes mi volal keď som bola v práci, ale keďže mi volal aj šéf, povedala som Amíkovi, nech mi zavolá za 5 min. On že ok, jasné… a už sa nozval. Tak som si zmazala jeho číslo, aby som nemala potrebu mu explicitne vysvetľovať, že je debil a na sms sa odpisuje. A nech si nemyslí, že keď mal veľkého vtáka, že si môže dovoľovať. Tlstý bol a tým to končí. Moja posteľ má určitú hmotnosť a bola na hrane. A ak si niekto myslí, že som krutá tak poviem … bol kaloricky vyzývavý.

Jedine norimberská klobása ma nenechala v štichu, spýtala sa, či už viem, kedy prídem a či viem, kedy na ďalší deň odídem(ale pred obedom, lebo ide na obed k babke…), takže usudzujem, že je treba si zbaliť kefku a čisté nohavičky a celkovo sa dať do pucu, lebo som taká neokiepená. Chlpami by som si očko na rifliach urobila.

Rezultát – mám hovno.

Uvidíme, čo predvediem, lebo ja som ako sa hovorí po nemecky – nuechtern zu schuechtern, besoffen zu offen. Triezva som hanblivá a opitá som príliš otvorená.

Moja milá, ale konzervatívna kolegyňa mu musela dať iné interné meno – Schneehase (snehový zajačik). Teda tí Nemci.

 

 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

