Jar 2013

Posunul sa kalendár – jar 2013 je tu.

Bubeník povedal, že či sa nestretneme cez víkend a robili sme narážky, že sa budeme Kuscheln (rozkošné nemecké slovo pre muchlovanie), ale brala som to s rezervou, lebo má veľkú hubu online a v skutočnosti skutek utek. Keďže je študent, vedela som, že samozrejme nemá prachy a  ma minule vzal do kina, kde si zažiadal o zľavu, aby ušetril 50 centov, povedala som si, že aby to bolo spravodlivé, pozvem teraz ja. Išli sme inak do sympatických krčiem ako Oblomow a Wurst und Fleisch a ja som sa obliekla tak, že by som si to sama so sebou rozdala, ale tvárila som sa, že som hodila na seba prvé, čo som našla a že moje vlasy sú stále také shiny. A prekvapivo som nemala chuť zomrieť pri tej konverzácií. Chlapec je fakt vtipný a normálne ma zaujímalo, čo rozpráva a a čo je najlepšie, zaujíma sa o to, čo chcem povedať ja. A dalo sa s ním dobre ohovárať ľudí v klube, čo majú oblečené a tak. Sedeli sme pri dverách a dosť ťahalo, takže sa rozhodol okolo polnoci vytiahnuť eso z rukáva a spýtal sa ma, či mi je zima, že nech mu dám ruku, že ma zahreje!!! Tak ma hladkal na ruke a občas nevinne aj na zápästí (ZŠ hadr) a potom sme si povedali, že ideme ďalej. A stále mi čumel na kozy, keď si myslel, že ho nevidím a nechal ma trepať kraviny, podľa mňa len preto, že ho vzrušuje môj slovanský prízvuk.

 

V nasledujúcej krčme sme našli dve voľné miesta a to už to chlapec normálne rozbalil a zozadu ma objal a hladkal ma tak, že som si uvedomovala čo robí. A keďže dobre voňal, tak som sa otočila a proste si ho pritiahla, lebo mi to liezlo na nervy ako dlho mu to všetko trvá. No chlapec teda vie čo robí. Zdal sa, že nevie do 5 napočítať a že nemá moc skúseností, ale bozkáva sa ako boh, hlavne tak kľudne, proste tá jeho “mám v piči” attitude ma úplne dostala. Ale hneď som mu povedala, že nech zabudne na to, že prespí u mňa, čo ho myslím dosť prekvapilo, ale rovnako odpálil on mňa, keď mi povedal, že mu za 10 minút ide posledný vlak a ďalší až o 4 a pol hodiny. Môj plán bol zatiahnuť ho do nejakého pajzlu do tmavého rohu na gauč, sadnúť si naňho, olizovať sa a šmátrať mu v nohaviciach zhruba 4 a pol hodiny, ale nieeee.

Tak som mala na výber, či ho pozvem k sebe alebo sa rozlúčime. Ale zachovala som si česť a poslala ho domov.

Inak som očakávala horúce vyznanie lásky alebo aspoň niečo – najhorúcejšie, čo som dostala, boli slová, že na mňa myslí, keď číta Schillera. Ale Nemec no. Napísal na ďalší deň cez fcb, že ako sa mám, či som sa vyspala a bla bla bla. Nič o včerajšom večere, ani to nespomenul. Ani nepovedal, kedy sa uvidíme, len že v nedeľu to nejde, lebo má skúšku kapely. I am confused. Ako hovorila Misha, mám si ísť tvrdo za svojím a robiť iba to, čo chcem a za chvíľu príde ako pes, ale ja sa s ním chcem vyspať, lebo už je to mesiac a predsa len, mám svoje potreby (na 4. rande sa už môže, či nie?). Okrem toho, zas tu visím na nete a čakám, že sa pripojí a náhodou sa stretneme online, aj keď som ešte na tom natoľko dobre, že sa neozývam ja a nepíšem a dnes som išla do posilky a nebola celý deň online, aby náhodou nemal pocit, že tu čakám na neho.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

