It’s not about who you want to spend your Friday night with, but who you want to spend all day Saturday with

No nechcem maľovať čerta na stenu, ale vyzerá to, že sa pomaly zamilovávam. Je to niečo ako havária auta. Vidíte to, viete, že to nie je správne a aj tak sa neviete prestať dívať. Každopádne sa to deje, ako vlastne s každým chlapom, s ktorým som sa stretla viac ako 2x. Ale tentoraz som si povedala, že si to nebudem vychutnávať a že budem od začiatku apatická a zatrpknutá. To máte za to, všetci bývalí kokoti.

 

S bubeníkom / budúcim učiteľom / budúcim nezamestnaným žurnalistom sme to vzali hopom.V piatok sme išli spolu do mesta. Bolo vidieť, že je úplne stratený a nemá žiaden plán, kam so mnou ísť, len sa so mnou chcel stretnúť a to asi preto, lebo som hovorila, že na 4. rande sa nedá robiť nič iné, iba mať sex. Ale keďže miluje jazz, tak sme nakoniec zapadli do nejakej krčmy (vraj je kultová) na jazzový koncert. Keďže som ho cez týždeň verbálne vykastrovala, lebo som povedala, že študovať v 30tke a bývať u rodičov je celkom trapné, tak som zaplatila vstup aj zaňho. Ale pivo poctivo kupoval on.

Inak prišiel veľmi zle oblečený, štýl naozaj nie je jeho silná stránka, uvidíme, či sa na tom bude dať popracovať.

Na jazzovom koncerte veľká romantika, po asi pol hodine, som si sadla tak, že som sa oňho oprela. Zrazu ruka pomaly za mnou, asi o 10 min. jemne na mojom ramene, napätie gradovalo. Potom som cítila, ako si oprel hlavu o moju, voňal mi vlasy a potom mi dal pusu na ucho, tak som to brala ako signál, že je ready. No nemohla som z toho 🙂 ešte, že bol koncert trojhodiný. Muži sú ako lane, nesmiete ich vyplašiť. Neskôr sme sa omylom dostali na nejaký koncert oi! skins a tak sme radšej išli ku mne. A tu bol úplne hotový z toho, že dostal kefku, periny a uterák. Ja si svoje kontakty vážim. A výsledok? Super

Neskutočne maznavý bol, trochu nemotorný, ale rozkošný. Lebo viete ako sa hovorí: It’s not about who you want to spend your Friday night with, but who you want to spend all day Saturday with.  Už dlho som sa s nikým necítila ráno tak dobre ako s ním. Asi aj preto, že ho zaujímalo, ako sa mám ja.  Stále ma objímal a maznal sa so mnou, no proste čistý cukrík. Chvalabohu sme v tme vycibrili aj vyzliekanie ponožiek, lebo je neuveriteľné, ako je zažratá u chlapov predstava nechať si pri sexe ponožky, aby im nebola zima. A teda spomenula som si na slová Wicked, že bubeníci majú najväčší inštrument. No veru majú…:-)

 

 

 

Čo je dobré znamenie, s ním sa dá v posteli smiať… pred sexom, počas sexu a aj po sexe. Ale inak klasický chlap – zareval ako jeleň v ruji, vystrelil z muškety a bolo na 1x po paráde.

Chlapec zostal do 11:00 a išli sme spolu na vlak, kde ma normálne, že verejne objímal a bozkával. Tse tse tse a to Nemec prosím pekne. Prekvapivo sa mi ozval už asi po 3 hodinách, že ide do mesta na koncert. Ono to malo byť pozvanie, len to zo seba nedokázal vytlačiť a povedat, že chce ísť so mnou a jeho plán bol predstaviť ma “klukúm z kapely” čo je podľa neho dôležitejšie ako nedeľný obed u rodičov. Bohužiaľ bol výpadok vlakov, takže z tejto udalosti nič nebolo, ale aj tak to beriem s rezervou. A včera som vyhrala malú bitku, pretože sa mi ozval, že mu trochu chýbam. No tak som zvedavá. Len sa snažím držať pri zemi a nepúšťať do hlavy toho zlatého retrívera. Aj keď on má rovnako ako ja, rád mačky.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

