Interakcia

Najväčší paradox a problém ľudstva (ľudstvo v mojom ponímaní som ja a ak mám iba tieto problémy, tak je to fajn) sa zase ukázal. Čím menej niekomu dávate najavo, že ho chcete (aj keď ho chcete) tým viac chce on vás.*

 

* Platí, keď je on ešte nedospelá osoba, ktorá je naivná a vy ju prevalcujete svojou cynickosťou.

 

Už mu v jeho prítomnosti hovorím menom a boli sme spolu vonku ako pár. K narodeninám som ho vzala na koncert, ktorý zaujímal hlavne mňa, lebo bol proste super. A ja som omnoho viac zaujímala jeho. Inak škoda, že sme tam boli spolu, toľko mrte pekných chlapov pokope som nevidela ani nepamätám (hm asi som už stará alebo je môj život smutný).

 

Zásadne od neho nič nechcem a keď povie, že niečo plánuje, poviem mu, že je to jeho vec, nech sa dobre baví, ale nech sa mi neozýva, lebo nemám večer chuť byť s ním. A keďže mu nič nezakazujem, tak sa stávam neodolateľnou. Fakt to funguje, len ja som bohužiaľ slaboch a pri mužoch tak túžim po ich záujme, že sa im strkám do zadku a potom dosiahnem presne opačný efekt. Tu sa držím ešte a ide to celkom hladko, aj keď sama neviem čo tým sledujem.

 

Čím viac som chladná, tým viac sa snažím. Až to dospelo do extrému a na koncert ma v kuse ochytával až mi to liezlo na nervy. My starší ľudia si to nechávame do súkromia alebo aspoň na WC. A keď som mu to povedala, že mi to vadí, mala som celý večer pred sebou šteniatko, ktoré sa na mňa dívalo smutne a stále sa mi ospravedlňovalo. Dokonca chcel ísť dobrovoľne spať na gauč. A ako darček som dostala knihu o umení Bondage:-) Neviem či pre mňa alebo pre neho. Ale to je jedno, lebo na koncert som ho dotiahla preto, aby som nešla sama.

 Oholil si kvôli mne bradu, ktorú mal rád, zmenil si účes, vyčíta si, že bol v škole lenivý atď. A to dobrovoľne. Do ničoho ho nenútim. A sex je dobrý, mám pocit, že si vždy zapáli aj náš sused.

 Aj vám vadí, ak vás niekto ochytáva na verejnosti? Čim som staršia, tým som konzervatívnejšia. Na koncerte nejaký opilec zakričal “Jebááááť”. No to by som ja za kýbel kokotov nepovedala.

 Stále mi hovorím, že som úžasná a podobne, čo samozrejme viem, len to bohužiaľ celému ľudstvu bolo utajené.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

