Hrátky s čertem

Zistila som, že keby som anorektička, tak som totálne bohatá. Ide to ruka v ruke. Najviac peňazí prežeriem. Potom by som bola štíhla, nemala krámy a nemíňala peniaze na vložky a nemala sex a nemíňala peniaze na šprcky. Takže úplne ideálne. Ja som chcela byt anorektička, začala som už niekoľkokrát ale vždy som vydržala byt anorektická asi 4 hodiny a potom mi začalo byt zle a mala som krče v bruchu a tak som s tým prestala.

Zajac je do mna zbláznený, hovorí, že je zamilovaný a asi som aj ja, lebo sa teším, ked som s ním a som smutná, ked nie sme spolu. Včera som spala u neho, urobil večeru, vyzdvihol ma autom zo stanice, robili sme to asi 3x na gauči, na zemi, na posteli…. Cítila som sa ako študentka, v jeho chlapčenskej detskej izbe, kde sa snažil upratať a urobiť romantiku, čo je ťažko, ked tam nebolo upratované od roku 2008. A ráno ma zase odviezol na stanicu, rozlúčili sme sa a ked som si kupovala lístok, tak zrazu stál za mnou, pretože sa vrátil a musel ma objať. No sweet.

 

Co mi ale samozrejme nezabránilo ísť na rande s inžinierom, ktorý robí vývoj mercedesov bez šoféra, čo je brutálne turn on, lebo je chytrý, vysoký, drzý a dosť sexy. Na prvom stretnutí ma začal chytať za ruku a snažil sa ma pobozkať, čo ma teda dosť prekvapilo a nasralo ( a hlavne totálne vzrušilo, ma asi tie najväčšie a najviac sexy ruky, aké som kedy videla, som ho tam chcel oprieť rovno) a tak som mu povedala, že mi lezie na nervy a nechala ho stáť v strede ulice a odišla. Nakoniec mi to nedalo, pretože je fakt hot a odpísala som mu, že je mi to ľúto (áno, to je moja slabosť, ja sa bez problémov ospravedlním). Tak sme si zavolali, povedal mi, že ma chce ošukať, dali sme si sex po telefóne, on si vyhonil, ja sa urobila a viac sme sa jeden druhému neozvali.

Samozrejme je so zajacom ten problém, že mi všetko dovolí a povedal, že môžem aj  spať s inými, ak mu dovolím byť so mnou v kontakte.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

