Funny stories

Tak som si snehového zajačika zmazala z fcb skôr ako on mňa, aby som predišla trápnemu momentu, keď zistím, že to spravil on.

Ale keďže som proste citlivka, premietala som si nejaké situácie z toho dňa a musela som sa smiať. A napadli ma iné funny stories. Inak viem, prečo mi neurobil raňajky, mi došlo, že sme nakúpili iba na večeru a on mal okrem toho jedla z večere iba nedopitý gin a blue curacao a z toho moc nevykúzli. Ale nemyslím, že dôvod jeho kokotského správania bol nedostatok jedla na omeletu podľa Zdenka Polreicha. A stále si spomínam, ako sa tváril pri sexe. Maximálne sústredenie. Ja som sa usmievala a on iba občas. Ako povedala kamoška – tváril sa, ako by obhajoval diplomku (tzv. predorgazmický face).

Anyway- funny stories. Som si spomenula ani neviem prečo, čo robia chlapi, keď sa opijú. Keď sme spolu bývali, prišiel Cocot Grandioso domov opitý v noci. Počula som už na chodbe, ako sa snaží trafiť kľúč do dierky a pri tom nadával. Myslel si, že šepká, ale to si fakt iba myslel. Konečne v byte sa snažil vyzuť a akože potichu prísť do izby. A viete ako to dopadá, keď sa snažíte ísť potichu. Po ceste napr. stretnete stoličku a zjebete sa cez ňu. Čo by zobudilo aj mŕtveho. A keď sa postavil, tak došiel do spálne, zapol svetlo a zakričal “ahooooj láska”. Vyznal mi lásku, ako som mu chýbala a ako sa chce strááášne milovať. Nič nie je viac sexy ako opitý chlap, ktorý smrdí cigaretami. Vedela som, že debatovať nemá zmysel, tak som povedala, že si odskočím a keď som sa vrátila, už spal. Len som ho vyzliekla a bolo. V noci som sa iba občas zobudila, či dýcha. Ale nad ránom som sa zobudila na to, že vstáva z postele. OK, ide na WC, pohoda. On sa postavil, prišiel ku skrini, otvoril ju a začal si sťahovať nohavice. Pozerám, že zle vidím a spýtala som sa: “zlato, čo robíš” a on na mňa “bože nechaj ma, musíš za mnou chodiť aj na hajzel?” :-)))))

Tak som naňho zakričala, že to je skriňa a má tam svoje obleky a košele a nejak to pochopil a odviedla som ho na wc.

Ale stále pohoda oproti tomu, čo sa stalo kamoške. Mala s frajerom on-off relationship. A tiež jednu noc došiel ožratý domov. Ona síce počula, ako sa snaží strčiť kľúč do dierky no štrkotanie zrazu prestalo a iba počula, ako sa istá váha zosunula na zem. Keď otvorila dvere, našla ho ležať veľmi dostôjne skrúteného v prenatálnej poloha pred dverami. Vtiahla do dovnútra a prebrala. On zrazu plný energie sa postavila vyznal jej lásku, že nech ho neopúšťa a že bez nej nevie žiť a bla bla. Ona vzala jeho ogrcané tričko, že ho vyhodí a kútikom oka videla, že ide do kúpeľne. OK, veď treba. No zrazu vidí, že si sťahuje nohavice a sadá si na… koš na prádlo. A asi ako v Matrixe – slow motion, vybehla s natiahnutou rukou a výkrikom Noooooooo (bavili sa anglicky) ale… Proste sa vysral do koša na prádlo. A ešte teraz sa smejem a zároveň ma striasa, keď si to predstavím. Máte aj vy funny stories?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

