Fa(uc)kt

Začala som pozerať nový seriál, ktorý je mimochodom dosť ppč. A ma hlavná hrdinka dosť uhranula. Tiež má svoj blog, ktorý bol najprv katastrofa a potom sa rozhodla, že si ho začne písať tak, ako si predstavuje, že by jej život mal prebiehať.

Momentálne som vo fáze, kde sa chcem nechať zachrániť… Čakám na hrdinu, ale akosi nikto nechodí a je strašne depresívne vedieť, že aj keď sa chvíľami tvárim, že mám na každý prst jedného chlapa (verte mi, to je fakt iba posledné 3 mesiace, predtým o mňa takmer nikto nezakopol) tak je riadne na prd vedieť, že keď sa cítim sama, nemám sa komu ozvať. Teda mám kamarátov, ale tí sú ďaleko a tiež nemajú čas a chuť počúvať dokola moje kolovrátkové stories, pri ktorých každý mimo stojaci človek od začiatku vie, ako sa skončia, len ja si to neviem pripustiť, pretože stále verím, že ma niekto bude mať rád. Tak partnersky rád.

Uvažujem, aký by bol môj život, keby si ho sama píšem. Pretože som vlastne strašne hopeless, ani neviem, čo by som chcela. Chápete, že ja myslím na Nemca??? Chápete to? Ja myslím, na môj ONS, ktorý nemal ani tú slušnosť sa ozvať. Pozerám si ho na fcb a to je to už týždeň. A áno, chápem, že človek sa neozýva buď pretože nechce alebo nemôže a keďže viem, že problém nie je to, že nemá kredit alebo sa mu vybil mobil, je to prvá option. Amíka vidím na skype, on vidí mňa, ale nulový kontakt. IT potrebuje ďalej žiť svoj osamelý život zrejme až do smrti a ja potrebujem nejaké nasmerovanie, pretože sa asi zbláznim. Čísla všetkých chlapov sú zmazané, som na seba hrdá, nikomu som sa neozvala asi týždeň, čo je môj rekord.

Momentálne – my life sucks.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

