Chat

Tak som sa rozhodla, že sa začnem socializovať v tomto meste. Čo je na to najlepší spôsob ako internet. Na nemeckom chate, kde sa ma pýtajú, aké tetovanie si majú dať na penis, sa našiel jeden dosť zlatý. Vtipný, žiadne dvojzmyselné narážky, nie krásny, ale sympatický. Veľmi vysoký – 1,95m a potetovaný – brutálne sexy, potetované ruky, hruď, lýtko, príjmený.  Ja sa inak držím zpátky takto online, ale postupne ma nalamoval, že sa stretneme, dal mi mobil, písal mi sms do práce, viac ako ajťák, ktorý so mnou chodil a išla som na služobku a predtým sme so dohodli hodinu a reštiku, kino a drink. Proste super, stále ma uisťoval, ako sa teší. Ešte na ceste autom mi písal, že škoda, že nebudem na nete, že mu chýbam a smajlíky. A potom zrazu nič. Ako keby prestal existovať.

Napísala som mu, či to teda platí a žiadna reakcia. Už som vedela, že mu zajebalo. Prišla som v piatok domov, išla na chat a vidím, že si zmazal profil. Napísala som poslednú sms s tým, že vidím, že sa niečo stalo, že má problém, ale že by bolo slušné mi dať vedieť, že rande nebude, pretože aj ja mám svoj čas. Samozrejme, ako správny dospelý muž neodpísal. Mám pocit, že sa niekde stala chyba. Ho vychovávali vlci do pitche? Je mi jedno, že dostal strach, alebo má frajerku, ale nech mi to dá aspoň vedieť. SMS – “sorry, nepôjde to, necháme to tak”, by nikoho nezabila. Plus – nemá sa chlap prestať ozývať po sexe a nie predtým? Načo nás uháňajú, keď nemajú záujem? Ja viem, kde robí, vídavam ho, viem, kde býva. Sám mi všetko napísal, bez toho aby som to chcela.

Chlapov nechápem. A podotýkam, že sme sa chceli ísť najesť, žiaden sex nebol na programe dňa (teda bol, ale to som mu nepovedala, ž e ja mám chuť na bohapustú jebačku, hlavne, ked je potetovaný ako kriminálnik). Som hovorila, že na takéto rande nechodím, lebo to dopadá zle a ja som tá zranená, na čo on odpovedal, že mu môžem veriť, že on mi neublíži. To mám z toho, že myslím vagínou a nechám sa nalákať na krásne telo.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Chat

Leave a Reply

