Čajík

Nikdy nepite sračkový laxatívny čaj na zápchu vtedy, ak existuje pravdepodobnosť, že bude sex. U mňa bol dokonca prvý a bol to mierny masaker.

 

Ja viem, že vždy pripravená… Ale keďže som sa rozhodla raziť stratégiu, že ho budem mať na háku a budem mu dávať po troške, lebo mi to tak schválili kamarátky od East Coast až po Košice (zdravím môj slepičinec) tak som s ničím nepočítala. Nechápte ma zle, ja nemať krámy, ho ohnem už v ten večer. Ale som sa hrala na chladnú princeznú a vychutnávala si vety ako “som strašne vďačný, že si mi dovolila ísť k tebe” a “veľmi si to vážim, ver mi, nezneužijem to”. Ráno som ho poslala domov, lebo chápete, zas nie je nad to sa dobre vyprdieť a najesť, keď je človek sám.

Ja inak neviem čo také 21 ročné šteniatka robia v sobotu večer, ale neočakávala som, že bude chcieť byť so mnou, hlavne ja som mala kopu roboty ako prať, jesť a pičovať s kamarátkami na náš život online. A samozrejme som si teda uvarila čajík na zápchu, ktorý účinkuje po 8 hodinách asi. To sú veci ako holenie hornej pery, ktoré sa vždy robí vtedy, keď človek nemusí ísť medzi ľudí. A on mi v sobotu večer napíše, že mu strašne chýbam a ide do mesta na narodky (býva asi 30km odtiaľto). Keďže tam nebola žiadna otázka, tak som neodpovedala, lebo veď nech si ide. Tak sa ma potom demonštratívne spýtal, či sa má zastaviť, na čo som povedala, že nemusí, že ja mám knihu, čo je zaujímavejšia ako on a tak som si ho pekne navigovala tam kam bolo treba, pretože mi povedal, že by ma straaaaašne chcel vidieť a či môže u mňa prespať. Ja ako správna miss independent, ktorá nebýva u rodičov.

 

Nechcela som byť neslušná tak som povedala, že jasné, ak nebudem spať, tak mu aj otvorím. A romanticky nasadol do vlaku o polnoci v celkom veľkej zime a docválal za mnou. Ja som na ten čaj totálne zabudla, rýchlo a núdzovo som sa okiepila… nohy, opičie(a že sa toho za mesiac nazbieralo) a podobne a  nacvičovala si znudený hlas, ktorým poviem “ty už si tu?”.

 

Inak štatisticky sa žena oholí už na prvé rande, aj keď mu dá až po treťom…

 

Keď prišiel, tak mi povedal, že ho ničí, že sa k nemu chovám ako k psíkovi, na čo som ho poškrabkala za uchom a povedala “Who is a good boy”. A že keď sa ma chlap spýta, či ho chcem vidieť, túži, aby žena povedala áno.

 

Anyway, sex veľmi a prekvapivo dobrý a chlapec to robí s takým zapálením, že mu pri tom normálne fandím (poznáte to, ako keď hrá slovenský team na majstrovstvách v hokeji). A furt ma chce uspokojiť. Verte mi, to nie je také bežné. Na týchto mladých je úžasné to, že sú ako na gombík. On sa spraví a aj tak mu stále stojí a pokračuje pretože ma citujem “nechce prerušiť”. Síce chudák vôbec nevie povedať, čo sa mu páči, lebo je ešte teľa, ale u chlapov sú určité veci, ktorými žena nikdy nešliapne vedľa(penis).

 

Ja som mala dlhšie sexuálne suchoty, takže noc mala byť dlhá. Ale postupne sa začal ozývať čaj a poviem vám, I was not amused. Nemyslím, že náš vzťah je na takej úrovni aby zvládol prdenie, takže bolo potreba vymyslieť núdzový plán, ktorý v malom byte ide ťažko, keďže tam majú aj steny uši. Toľko vody som nechala pretiecť v umývadle, aby nepočul ako sa trápim. A hlavne, vetrajte, keď nemáte v kúpeľni okno. Je veľmi ťažké byť po takejto skúsenosti éterická. A nikdy som nemyslela, že moje črevá sa dokážu hentak skrútiť. Horšie ako štruktúra DNA. Bolo veľmi ťažké odpovedať na jeho “na čo myslíš”. Hádam si myslel, že ten pot, čo mi vyrašil na čele a moja vyplašené oči boli z jeho sexuálneho výkonu.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

