Blasehase

No neviem, čo si mám myslieť a neviem ako mám pokračovať. Bubeník mi v posteli hovorí veci ako napr. “Ich mag dich sehr”,  “Du bist so süß” a tak ďalej. A každý deň si píšeme na skype a keď nie sme na skype, tak mi napise sms. Ale nikdy nepovie, či sa nestretneme častejšie alebo či môže prísť. Vždy povie, ze sa stretneme v piatok. V sobotu je u mňa si do 11:00 a je to super, potom sa rozlúčime so slovami “bis dann” alebo “bis später” a žiadne konkrétne informácie. Myslím, že nemá potrebu sa vidieť častejšie, čo je teraz ok, ale ak to bude pokračovať v januári, ho veľmi rýchlo pošlem do péčka, lebo nemám chuť strácať čas s niekym, kto chce iba súložiť. To by musel byt krajší. Pretože som hovorila kamarátke, že sa mi fakt veľmi nepáči a ten sex je teda dosť citový, lebo to nie je žiadny Belmondo. Ale kamarátka mi povedala,  že existuje jednoduché pravidlo, podla ktorého zistíš, či sa ti chlap zdá podvedome atraktívny a to ” či si vieš predstaviť zobrať do úst jeho vtáka”. A keď áno, je to v pohode. A keď sa mi nepáči, mám zhasnúť svetlo.

 

Ale na druhej strane sme sa už pobozkali normálne že francuzáka, ked ma v piatok vyzdvihol na stanici a išli sme na koncert ruka v ruke ako párik. Predtým sme si dali vždy iba pusu na líce a bozkávali sme sa až neskor, ked hladina alkoholu v jeho krvi dosiahla istý limit a stratil svoje švábske zábrany. Koncert – neskutočne nudný musím povedať, obdobie kvílivých balád o konci sveta typu Radiohead mám už za sebou. Ale je mi to jedno, pretože sme na seba celý čas nalepení, šeptá mi sexy veci do ucha a dokonca minule pri sexe povedal, že to so mnou chce robiť radšej ako zozadu tvárou v tvár, pretože sa mu strašne páčim.

 

No a potom vypustí z huby, že uvidíme, ako sa to vyvinie, na zamilovanie treba čas a bla bla. Tak som sa rozhodla, že ho nebudem oslovovať jeho menom ale iba prezývkou, aby som sa citovo nenaviazala.

 

No momentálne šukáme ako králici a nielen preto som dostala prezýku Blasehase (Blasen – nemecky fajčiť).

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

