Autista

  Pomaly sa blížim k istému veku a to ma núti bilancovať. Aj čo sa chlapov týka. V podstate nešlo o kvantitu ale o kvalitu. Ale kvalitu bola podradná ako výber banánov v Tescu. Nebudem ich dávať chronologicky, ale podľa toho, kto ma v poslednej dobe najviac nahneval.

 

Začneme perlou medzi zmätenými, pokazenými 30tnikmi – autistom. Autista bol celkom použiteľne vyzerajúci týpek, ktorý ma balil takmer rok. Balil ma tak intenzívne, až mi to bolo nepríjemné a na istú dobu som s ním totálne prerušila kontakt, pretože bol neuveriteľne vlezlý. Som osamelá a preto som sa dostala do kontaktu s ním a ešte jedným chalanom, ale pre mňa išlo čisto o trávenie času výletmi alebo podobne. A išli sme spolu na výlet. Prišla som totálne asexuálne oblečená – rifle v dierou na zadku, mikina, neučesaná, tenisky. Evidentne to vôbec nezabralo, pretože potom ma začal kontaktovať, písať mi, že je v meste, či nejdeme nakupovať, písal mi denne aj 3 emaily, odpisoval na sms po 3 sekundách a podobne. Úplne som s ním prerušila kontakt, pretože sa to fakt nedalo, sám sa degradoval. Nikdy nezabudol napísať, že keby som nemala frajera tak by na mňa mal chuť a že sa cíti sám a chce partnerku. Mega sexy, nie? A že mám sexy zadok a chce ma. Hmmmm. Tesne pred ukončením love story mi povedal, že sa do mňa zamiloval už ako ma videl a že som ho očarila. A na ďalší deň mi tvrdil, že nie je zamilovaný a tak to bolo dokola. Inak ten výlet bol funny. Ako som nasadla, začal hovoriť a ja som túžila naraziť do stromu pretože bol tak neskutočne trapný. Hovoril dvojzmyselné vtipy s vibrátorom a pozeral do spätného zrkadla, či na ne reagujem.  Chcela som byť neviditeľná.

 

     No a po Novom roku, keď sa vrátil z Afriky (čo je mimochodom brutálne sexy, nie Afrika, ale to, že cestuje a vybavuje si všetko sám) som mu zaželala všetko dobré a on ma spätne kontaktoval. A konečne bol normálny. Bolo vidieť, že si zasunul a že asi niekoho medzitým splašil. Začali sme si dopisovať a nakoniec sme sa dohodli, že sme obaja osamelí a stretneme sa na sex. Čisto na sex. Mala by som podotknúť, že je to chlap štrajchnutý autistom a krížený s chladným psím čumákom.

 

     Každý máme svoje muchy. Ale väčšinou je to v norme. Samozrejme je každý nervózny pri akomkoľvek prvom sexe. Aj ja som bola. Keď som vyliezla zo sprchy, boli všade sviečky, čo ma strašne rozosmialo, pretože bolo vidieť, že to niekde vyčítal – “žena, sviečka, romantika – omočím si”. Proste to zo mňa tak vypadlo a povedala som “niekto umrel”? Takže nejaká romantika bola ta tam. Čo budem hovoriť, bol úplne nemožný ale ja som zaklamala, aký je dobrý, lebo ak by som povedala pravdu, by ho to zas položilo a musela by som ho ľutovať a na to som nemala chuť (kde sú mužní muži?). Ale úprimne, s malým gašparkom sa dá hrať divadlo. Ale s mini gašparkom nejde nič. A tak to bolo. Prečo som sa do toho postupne zamotávala? Pretože nedodržal pravidlá. Keď sa dohodneme, že sa stretávame na sex, tak nepúšťam pičoviny typu “vieš si predstaviť bývať so mnou? Akú máš veľkosť prsteňa? Uvažuješ o svadbe?” A síce sa tváril ako gentleman, ale choval sa ako hovado. Po prvej noci mi ráno povedal, že ide sťahovať kamarátku, ktorú predtým pretiahol a bol tak hrozný, že ho viac nechcela, ale samozrejme, zostali kamoši, hlavne preto, že sa jej asi hodil na prenášanie vecí a priviezol ma akurát na asi 100m vzdialená zastávku. Som sprostá ja viem, ale keď je človek osamelý, robí kokotiny.

 

     Každopádne, keď som mu povedala, nech príde on ku mne prespať, dostala som email od psychicky narušenej trosky, kde mi vysvetľoval, že sa necíti na vzťah (neviem ako prišiel vtedy na to, že keď on má prísť ku mne, lebo mne sa nechce trepať sa na koniec mesta, je to vzťah) a že to potrebuje čas. Keď som sa spýtala, koľko času, povedal, že minimálne pol roka. Počas tohto pol roka sme sa mali stretávať nielen na sex (ten chcel obmedziť, lebo bol fakt mizerný a mal dysfunkciu) ale aj na výlety a kamarátske stretnutie (to sú pičoviny, čo). Vždy, keď som navrhla napr. výlet, mal iný plán ako kúpiť skrutky do skrine, vymeniť gumy na aute alebo odstrániť pleseň z kuchyne zo steny. Emaily sme si vymieňali denne a samozrejme v každej sade sa nezabudol ľutovať, aké to má ťažké, že on je citovo chladný a nechce mi ubližovať. Chcel byť akože veľmi chladný a formálny tak ma oslovoval menom a nie prezývkou alebo bez mena a v emaily mal mnoho gramatických chýb. Mal aj celkom retardované ľavičiarske názory, ale to som vzhľadom na jeho rodinný background brala s rezervou.

 

     Mala som vedieť, že ak niekto začne súložiť po 25, niečo nie je ok s ním. Keď som mu povedala, nech mi dá pokoj a nekontaktuje ma, tak vydržal asi týždeň a začal posielať rádoby vtipné obrázky a podobne a samozrejme sa pýtal ako sa mám. Mám sa výborne ty kokot, keď si ma využíval a na nič iné nemyslím.

 

     Keď mi bolo zle z očkovania, bol presvedčený, že som tehotná a objednal z amazonu tehotenské testy a povedal, že by si ma vzal a nenechal ma v tom. WTF? Potom som sa ho spýtala, ako prišiel na to, že by som chcela narušený psychický vrak a to zostal prekvapený, lebo evidentne žije v tom, že pre ženu je najväčší blessing mať muža, aj keď je to sociopat. Čo je 1935? Mám šarlátové písmeno na hrudi nosiť? Proste úplne schizofrény. BTW – vždy po sprchovaní musel opäť umyť celú vanu, dekel na toalete musel byť zavretý stále!!! – ak zostal otvorený, prišiel a zavrel ho. Na terasu sa dalo chodiť iba v inej obuve a človek nemohol v tej istej ísť do bytu. Bez srandy mu zakázal vstúpiť do bytu. Taktiež sa z chodby nemoholo chodiť dnu v topánkach, max. 10cm. Nič nesmelo byť v dreze (tak som sa mu mstila, že som mu nechávala špinavé veci v dreze). Najprv sa mi zdalo super, že mi varil. Ale potom som zistila, že to bola stále polievka a v nej vyvarené kura bolo ako druhé jedlo. A samozrejme sa aj pri tom ľutoval, aký má ťažký život. A dokázal urobiť drámu aj z toho, keď nemal mrkvu. To mi vysvetľoval, že to nie je polievka, ale vývar. Ešte, že som ho poriadne nepočúvala.

     Na konci som mu povedala, nech mi už dá pokoj a ozve sa iba vtedy, ak bude chcieť byť so mnou. Na čo on povedal, že sa neozve. Spúšťačom bolo, že ho svrbel a napísal, že by sme sa mohli stretnúť a ja som povedala, že buď príde a prespí alebo nech nechodí vôbec. Aby sa zastavil, rozdali sme si to a on odišiel som považovala za stratu času. Povedal, že tak to nepríde, pretože ide vybavovať veci pre auto !!! Vtedy som si povedala, že keď si myslí, že som debilná, tak si už nezasunie, pretože vybavovať ŠPZ o 20:00 sa dá možno tak akurát v USA. Prerušila som kontakt a ignorovala som ho.

Ozval sa hneď po mojej dovči s kopu trápnych výhovoriek a snahou o kontakt.

 

     Aféra plná mizerného sexu s fuckbuddy alebo fickfreundom, ktorý som pretrpela iba preto, že som bola zamilovaná a mala som prijebaný samaritánsky komplex (o tom neskôr) a chcela som mu pomáhať, lebo mal problémy v rodine, v sexualite, v obliekaní (nosil slipy), ľudia ho nemali vlastne radi a pod. trvala 5 mesiacov. Počas toho som raz bola pozvaná na kebab. Aspoň nie som zlatokopka.

 

Mimochodom – vedomostné okienko. Vedeli ste, že v niektorých kultúrach sa orgazmu hovorí malá smrť? Ja som  umrela tuším za 5 mesiacov raz. A to bolo sčasti samovražda. Takže tak.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

